pondělí 28. května 2012

Studie v zlatobílé

Ráno jsem seděla na nádraží, dopisovala sešity a ujel mi vlak. 
Do školy jsem přišla pozdě, ale o nic jsem nepřišla. Měli jsme mít tři hodiny a nakonec jsme měli jen dvě a tak se ptám, proč tam vůbec chodím?
Konec školního roku je prostě k ničemu. Už si odškrtávám dny do Anglie...

Pro dnešek jsem zvolila jednoduchý bílozlatý outfit. 
Svetr a korále od mamky, naušnice Gate, tílko od sestry (XD), pásek Oodji, sukně sekáč, krajkové kraťasy H&M, třpytivé silonky Reserved, boty Deichmann

Já vím, chtělo by to zlaté boty nebo aspoň podpatky, ale po opravě mých RHS jsem si o ně rozedřela patu a tak potřebuji strašně měkkou botu, abych nebrečela při každém kroku.
Lidi koukali na průhlednou sukni jako blázni :D
(ta pozice je ale divná :D, nikdy nevím, co mám dělat)

Došla mi skvělá sukně od Porcelain doll z CC, takže se na ní můžete těšit :-)

3 komentáře:

  1. nádherný outfit ^^ a tu sukni potřebuju, je nejvíc skvělá *-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je vážně skvělej lup *.* miluji jak vypadá nošená...

    OdpovědětVymazat