sobota 5. května 2012

Zákon schválonosti - teorie a praxe

Nechápu, proč se říká, že jde něco z kopce, pokud se něco kazí. Je totiž logické, že kopec postupně klesá, tudíž se na to dá celkem připravit. Kdo je připraven, není zaskočen.
Pokud jde o mě, nikdy nic nejde z kopce pod žádným trapným úhlem 16 stupňů. Když už tak už. Vždy to beru pod krásným pravým úhlem a rozbiju se o dno. Občas někde daleko pod ním.
(Prý může být i "s kopce", ale jsem jediná, která vidí berana? Béééééé XD)

Můj osobní život stál za nic a poslední dva měsíce jsem zasvětila práci. Rozdrtila jsem si nehty o jehlu, když jsem došívala mašličky v ruce. Každou volnou chvíli jsem věnovala nákupu látek a šití.
Jenže to nevyšlo.
Animefest padl stejně jako minulé dva roky.
Jenže tentokrát je to horší. Dostihlo mě to, že jsem se příliš nestarala o své zdraví a nechala se ovlivnit mou psychikou natolik, že jsem se nechala složit nemocí.

A teď sedím před počítačem, i když jsem měla být v Brně. Měla jsem prodávat, vypadat jako roztomilá panenka. Kdybyste mě teď viděli, tak se leknete....zombík je můj mladší nepovedený bratr.
Jsou to hloupé náhody.
Člověk nikdy nečeká komplikace.
Mám sbalený kufr a nechce se mi ho vybalovat. Bude to znamenat, že to nevyšlo. Je po všem.

Možná to zní, že se lituju. Už mě to přešlo. Už ve středu jsem tušila, že to nezvládnu. Tehdy jsem nedoufala v to, že to "rozchodím", ale v to, aby mi konečně přestalo být tak zle.
Nechtěla jsem Animefest, chtěla jsem méně než 38 stupňů teploty.
A to mi zůstalo do teď.

Přišla jsem o moře času, možná o peníze, které by se mi hodily a se kterými jsem počítala.
Ale pokud není zdraví, není nic.
V těchle dobách se cítím na osmdesát.
Doma si "odpočinu" ještě minimálně týden, takže sukně můžete čekat na votočvohoz za slíbené ceny.
Zveřejním je v neděli po Animefestu a budu doufat, že se najde někdo, kdo tam nenechal všechny své peníze...

(ideální gif XD)

4 komentáře:

  1. Jak tak procházím net, čtu že spoustě lidí se touto dobou něco přihodilo. Kůzle píše o krádeži, ty jsi přišla o animefest a já a další dva účastníci taky. Navíc včetně osobních věcí a oblečení po tom co nám behem prvního večera animefestu vykradli auto. Přes noc jsme řešili policii, nevyspali se a dopoledne jsme už jeli zpátky.
    Mě vzali ty nejmilejší kousky šatníku, které jsem plánovala na animefestu konečně vyvětrat.
    Hlavně moji ,,zásnubní" sukni z Paříže. Ta byla důležitá ne tím že byla od Baby, ale těmi pěknými vzpomínkami, kterými tam nasákla. Byl to skvělý zájezd, kde se stalo moc pěkných věcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj Bože, Alice, jsem v šoku!
    Moje nemoc je proti tomuhle nic. Doufám, že to policisté vyšetří, když už vás tam tak dlouho drželi.

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos taky nejela a čím dál tím více toho přestávám litovat, když vidím, co se tam i mimo AF všem děje. -.-
    Snad se brzo uzdravíš a ty sukně 100% prodáš, tvoje věci jsou moc pěkné. :)

    Alice: viz. sms

    OdpovědětVymazat
  4. Je to obrovská škoda, že to takhle dopadlo:( Dokážu si představit, jak moc jsi nad tím strávila práce... ale tak práce to jistě nebyla zbytečná a věci se časem prodají třeba přes Internet :)

    OdpovědětVymazat