úterý 26. června 2012

Anglický déšť prospívá růstu šatníku

Jedním slovem - PRIMARK.
Co říci víc? Je to asi nejlepší obchod s oblečením, který jsem zatím viděla a navštívila. Je to tam levné, stylové a velké. Jen je lepší si do něj zajít v "menších městech" jako je Birmingham nebo Coventry, protože v Londýně na Oxford Street je nechutně moc lidí, je tam bordel a nedá se tam dýchat (o řadách na kabinky a k pokladně ani nemluvě).
Neměla jsem moc představu o tom, co chci koupit, ale to, co jsem koupila by stejně všechny představy překonalo :D.

1. Silonky za 1 £
Dvoje puntíkované jako dalmatýn, další pleťové s malými tečkami a druhé s růžičkami. Všechny v horní řadě jsou jemné, 20den podle mého. Spodní jsou 80den, bílé (neprůhledné,jupí!), hořčicové a cihlové. V České republice bych za tuhle cenu měla tak 1 a půl silonek, tady jich mám 7!

2. Čelenky a pásky
Čelenky jsou z New looku, dva horní pásky z Primarku, spodní z H&M. (V Británii jsou teď v H&M obří slevy, jsou i v Česku?)

3. Vysoké kraťasy z Primarku
Láska na první pohled! Jsou dokonalé, dost dlouhé (nesnáším novou módu tzv. hotpants, ze kterých leze zadek) a perfektně barevné.

4. Spodní prádlo z Primarku za 1£
Parádní slevy na podprsenky a košilky, ale ty se mi nechtělo zkoušet. Tak jsem pobrala plno kalhotek (i pro sestru), pro sebe spací kraťásky a mintové podkolenky.
5. Nákup v Charity shopu
V uličce ve Stratfordu jsem natrefila na charita obchůdek a hned jsem tam pár liber nechala. Omluvte to, že je triko tak pomačkané - měla jsem ho na sobě :D


A sukýnka, ze které udělám šaty :-)
6. Sukně krátko-dlouhá průhledná
Jediná věc, po které jsem se systematicky dívala. Nakonec jsem ji sehnala za 10 £. Dnes jsem ji měla na sobě a je skvělá. Dream item koupen! :-)

6 komentářů:

  1. Aaaa závist, tolika věcí *-*
    Ty kraťásky jsou naprosto úžasné a to tričko s mašličkou také ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nákup :) Rozhodně bych si vybrala :) Jinak v čechách v h&m slevy jsou, teď o víkendu jsem si tam pořídila kalhoty za 70kč :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam chci taky, lovit ve slevách! :D Tady nic není, ani H&M, alespoň v Ostravě ne...
    A ty čelenky jsou super, taky bych je chtěla, s nějakýma jemnýma hnědýma/ old pink květinkama, ale tady jsou jen v Claire's za dvě stovky, to ať mi políbí prostěradlo s takovou. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já Primark taky miluju!! Byla jsem teda v tom na Oxford Street a děsně lidí, do kabinek se nedalo dostat, takže celkem bordel, ale super kousky! Já chci taky silonky! Fakt luxus ;) A ta černá sukně..hmm :))

    OdpovědětVymazat
  5. Primark je super !! :) aj keď kvalita nie je až taká úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  6. *O* Ty čelenky a pásky!!! O,O nádhera!

    OdpovědětVymazat