úterý 5. června 2012

Blbé načasování

Trošku nestíhám.
Zavalily mě povinnosti, které mě míjely, když jsem se léčila doma. Ve škole se finišuje a já si nechci pokazit celoroční práci.
Jsem na sebe ohledně známek hodně přísná a pokud vím, že mám na víc, tak se s málem nespokojím. A jsem tak "namyšlená", že mám podle sebe vždycky na víc.
Mám ráda své jednotvárné, podle všech strašně nudné vysvědčení.
I když vím, že na tom nezáleží.
Ale aspoň si mohu trénovat vůli a dělat i to, co mě nebaví s maximálním nasazením.

Pravda je, že jsem měla celkovou krizi, ale podařilo se mi přežít.
Ale situaci v pondělí popisuje nejvíc písnička...."I don´t like Mondays"
Zítra poslední důležitá písemka a pak už bude jenom blog, šití a přátelé. Jak já se na to těším!
PS: Dostala jsem valentýnku! Mám tak velikou radost.....moc děkuji autorce, snad si to přečte :-)

1 komentář:

  1. držím palce, ať ti vyjde vše podle plánu ;) být cílevědomá je skvělá vlastnost, jednou tě může dostat hodně daleko :)

    OdpovědětVymazat