středa 27. června 2012

Books n´roll

Chtěla jsem ve Stratfordu ušetřit za jídlo, a tak jsem nechala zbytek skupiny v Subwayi a sama šla naproti do knihkupectví-papíráku. 
Ano, je jasné, že jsem to neměla dělat. Obzvlášť pokud jsem nechtěla utrácet.

Vlezla jsem dovnitř a hned mi padlo oko na akci dvě knihy za tři libry. A našla jsem tam Holmese! První dvojce knih už byla vybrána, když jsem natrefila na malou červenou holmesovskou příručku. Už byla moje. Největší radost mi udělala velké kniha, protože je udělaná skvěle (má vevnitř dopisy, co psal Watson Holmesovi a podobně) a byla levná. Zjistila jsem, že knihy v ruce neodnesu, tak jsem si ještě koupila za libru tašku s anglickou vlajkou.
Ušetřila jsem -17£ :D.

Hamleta jsem koupila v obchůdku vedle domu Shakespeara. Chtěla jsem stejný formát jako mám doma v češtině, protože je to poněkud složitější čtení (a čeština pak bude jednoduchá berlička, když nebudu rozumět).

No a mezi tím vším jsem si ještě opatřila dvě knihy přes votočvohoz:
Karlíka a továrnu na čokoládu (po návštěvě Cadbury´s si to nutně musím přečíst) a Francouzskou gramatiku - chci si udělat certifikát (prozatím A2), tak musím makat :-).
Aktuálně ke mne putuje Madam Bovaryová, Tři kamarádi a pár učebnic :D.
Kupovat knihy přes internet je prostě zabiják mého účtu.

Pro zajímavost, knihy, co plánuji přečíst za prázdniny:
 (levý sloupec Holmes {tři česky, tři anglicky}, pravý sloupec od spodu : Holmes-anglicky, Pět neděl v balónu, Obraz Doriana Graye, Nespokojený melancholik Hugh Laurie, Králova řeč, Dobrodružství Huckleberryho Finna, Francouzská gramatika, Hamlet - česky, anglicky, Karlík a továrna na čokoládu, Alenka, Lolita-anglicky)
Tak, jsem zvědavá, kolik toho stihnu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat