sobota 16. června 2012

Čas na radost


Za hodinu odjíždím.
Skoro jsem zapomněla ručník.
Snad je to to jediné, co jsem nesbalila.
Klopím do sebe kafe, abych byla v pohodě.
Udělala jsem si dobré cestovní jídlo, abych přežila.
A venku je na padnutí.

Takže mějte se krásně.
Já si jdu užívat zasloužené dovolené. Po tom všem, co se letos stalo, je to opravdu to jediné, co mi může vynahradit všechy strasti.
Nakonec se jen potrvdilo, že boží mlýny melou pomalu ale jistě, že na každou svini se vaří voda a že každý má to, co si zaslouží.
A proto dnes odjíždím do Anglie a všechno nechávám za sebou.
Adieu.............i když spíš Kiss&Bye
Yours R.

2 komentáře:

  1. Have a safe journey! :)
    Taky mířím na zaslouženou (postátnicovou) dovolenou. Na Island. Máma už je naštěstí na šokové situace ode mě zvyklá, takže to vzala sportovně (nebo se alespoň tak tváří). Tak přeji nám obou, ať si to setsakramentsky užijem! Pokud už sem žádný příspěvek nenapíšu, tak jsem zůstala na Islandu :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Měj se tam co nejrkásněji Reikko ♥♥♥

    OdpovědětVymazat