pátek 29. června 2012

Dneska je naposled!

Konečně poslední den školy.
Musím říct, že druhák byl to nejhorší, co jsem v životě zažila (nemyslím učivo, to je mi jedno). Prostě to byl dost nepříjemný rok, který ale nakonec skončil nad očekávání dobře.
Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp.
To mi sedí k dnešnímu dni naprosto přesně.
A že jsem se nasmála hodně! :D

Směju se třeba, když vidím, jak se holky parádí na předávání vysvědčení nebo focení. Najednou se na ně dá dívat a naše škola opravdu vypadá jako gymnázium, ne jako výcvikový tábor pro nadějné pracovnice u dálnice (rým XD).
Jenže v září opět nastoupí do školy a opět jim nezáleží na tom, že vypadají nežensky (nebo až příliš "žensky" jestli rozumíte).
A přitom stačí TAK málo.

Dneska jsem si vydělala solidní obnos a navíc jsem peníze dostala za luxusní vysvědčení. Mám pocit, že budu mít v Praze co utrácet. A to co neutratím půjde na účet, kde to počká do příštího roku. Na Anglii.

Ale teď už k tomu hlavnímu.
Já jsem pro dnešek zvolila něco mezi vílou a utečencem z psychiatrické léčebny:

promiňte, nevěděla jsem, kterou mám vybrat, tak jsem je nechala obě X_X, omlouvám se za stav mého obličeje, je to focené po celém dni v tom strašném parnu (nenávidím tohle podnebí!)

Na sobě mám: 
kytičky ve vlasech: New Look, Coventry,UK 
šaty: sekáč
kraťasy: Primark, Coventry, UK
punčochy: stejně jako předchozí
boty: Ostrava, vietnamci za Futurem
taška: Gate

2 komentáře:

  1. Těmi ,,poslední den" outfity jsem se taky vždycky dobře bavila. No co, to už asi nezměníme. :D
    Ty šatičky jsou skvělé...
    A Ostrava mě zarazila...Ty jsi z Ostravy? O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem, ale docela často se tam objevuji. Přecejen - je to jen jedna zastávka Regiojetu :-)

      Vymazat