neděle 10. června 2012

Kapka vody

Pršelo, byla tma a já chtěla jít do lázní pro oplatky, abych měla čím obdarovat svou rodinku v Anglii. Nakonec jsem si to ale rozmyslela, protože začly padat trakaře!
Omlouvám se za kvalitu fotek, nebylo dostatečné světlo :-)

Co mám na sobě?
Korále: zděděné, triko-body: Kik, sukně: Porcelain Doll z CC, spodnice:handmade, boty: Humanic

zase nenamalovaná, nějak jsem vnitřně tušila, že nikam nepůjdu

V tuhle chvíli už jsem připravena k odjezdu na školní výlet :D.Uvařila jsem si kuskus na oběd a vypadám jak terenní průzkumník. 
Připadám si drsně v těch pohorkách. Třeba mě někdo i vyfotí a vy mě pak uvidíte v plné polní XD
Mějte se tu hezky a pokud se nerozpustím, tak se zítra vrátím,
Vaše R.

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, krásně sladěná jsi :)) Tak ať se výlet vydaří :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barevná kombinace, vážně krásné. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, líbí se mi, že máš zkombinované i tkaničky! :D

    OdpovědětVymazat