čtvrtek 28. června 2012

Konec dobrý, všechno dobré...nebo skvělé?

Tak mám tu ještě pár maličkostí, které jsem vám neukázala.
Můj pokoj je celý bílý a mám v něm pouze jeden jediný pro mě důležitý obraz, který ani nevisí na zdi. Jinak to u mně vypadá trochu moc sterilně. A tak jsem se v Londýně dívala po nějakých obrazech - plakátech, abych si to trošku zútulnila, a našla jsem přesně to, co jsem hledala
  • plakát s domy parlamentu a Clock Tower
  • plákát s ilustracemi k Sherlocku Holmesovi
  • pohledy s oblíbenými tématy - SH a Hamlet
  • a vizitka SH, když bych náhodou někdy potřebovala detektivní pomoc :-)

Zítra si jdu pro vysvědčení a začínají prázdniny.
Jak já už jsem to potřebovala :-).
Tak co, jak zítra dopadnete vy?

2 komentáře:

  1. Eh .... já mám zítra výjmečně volno v práci a vysvědčení jsem nedostala už hezkou řádku let. XDDD

    Ale jo, zítra bude prima a ještě líp v sobotu, kdy máme Lolita piknik, takže dopadnu dobře. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ten plakát s parlamentem je nádhernej :)

    OdpovědětVymazat