sobota 9. června 2012

Mám ráda českou lolitu

K tomuto tématu mne inspirovalo prohlášení na jednom fóru na votočvohoz, kde slečna zmínila, že Češky lolitu prostě neumí a vypadají v ní směšně.
Musím více než nesouhlasit.

Když vidím fotky ze zahraničí, tak jde poznat, že hrají jinou ligu. Ale rozhodně bych nikdy netvrdila, že lepší. Při pohledu na fotku ze srazu např. v Německu uvidíte zprava doleva potisky, drahé classic šaty a podobně. A já osobně mám pocit, že je to sice krásné, dokonalé, naprosto matchy matchy, ale totálně a k smrti nudné.
V lolitě se musí dodržovat nějaká pravidla, ale pokud se opravdu neustále dokonale dodržují všechna, tak lolitky vypadají, jako nakreslené přes kopírák. Jsou nádherné, ale stejné. Neosobité.

Pro mě samotnou je true lolita moc o pravidlech a málo o kreativitě, a proto mi možná přijde, že to Češkám jde. Proto mě naše komunita baví. I když třeba není úplně "true".

Protože jsou to originály a i když to občas každému ujede, tak se tu najde mnoho skvělých lolitek.
Uvedu pár příkladů:
Mám opravdu ráda styl slečny Anasis. Přijde mi naprosto vílovitá a má nádherný obličej....
Kůzle je prostě Kůzle, její kombinace mě překvapují, ale většinou se mi líbí.
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547252_3096983834626_1565036847_32076981_2106042340_n.jpg

Tenshi je outfitový genius! Může si na sebe vzít cokoliv, ale lolitě je nedostižná.
Je tu ještě plno krásných slečen, ale tyhle tři mě napadly jako první, když jsem ten příspěvek na VV četla.

V Česku máme skvělé "true" lolitky jako jsou Veni a Pet, máme tu ďábelsky krásnou Taurwen, elegantní Myru, sladkou Rinako a růžovovlasou Yumie a roztomilou Katuku.

To je přeci neskutečná různorodost.
A je plno dalších nezmíněných lolitek, které to dělají moc dobře.
Vždyť se nemáme za co stydět.

Česká lolita sice občas skomírá, ale ještě neumřela.
A neumře. 
Amen.


(pokud by slečnám na fotkách vadilo jejich "použití", tak se prosím ozvěte a já fotky okamžitě odstraním)








5 komentářů:

  1. Mě se líbí český styl lolity takový jaký je. Nějaké šlápnutí vedle tu semtam je, ale myslím že míň a míň.
    Vůbec myslím že v módě existuje jen jedno pravidlo - člověku musí to co má na sobě slušet. Když respektuje svou postavu, tak to vypadá dobře.
    Hlavně bych řekla že velkou službu jsem udělala české lolitě tím že jsem většinu šatů prodala. :D Když jsem se vídala na fotkách, tak hrůza. Jediné štěstí že jsem je nikdy nikde moc nezveřejňovala. XD

    OdpovědětVymazat
  2. Jé objevit se tady, ke všemu s tímhle milým komentářem je pro mě velikou poctou, zvláště když je to takhle pro dobrou věc. Před chvíli jsem si totiž dané věci na VV všimla a po přečtení několika přízpěvků to jednoduše vypla.
    Šlápnutí vedle se vyhnout nedá, ale i tak zastávám stejného názoru, v ČR je spousta stylových a inspirativních slečen jejíchž LOLITA je obdivuhodným počinem snad i ve světovém měřítku. Přinejmenším pro mě. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. JÉÉ Ty máš tak krásný blog! Moc se nám tady líbí! Budeme moc rády, když přijmeš naše pozvání do GIVEAWAY zde : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Zkus své štěstí, budeme Ti držet palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ó můj bože, já jsem tam taky, mezi tak úžasnými slečnami! *-*

    OdpovědětVymazat