středa 13. června 2012

Odpočítávání ke startu

Vážení přátelé,
přežila jsem!
Ani nám moc nepršelo, takže jsme si to celkem užili. Večer jsme opékali buřty a zpívali písničky za doprovodu spolužákovy kytary. Naprosto jsem se hlasově vyblbla :D Spala jsem krásné čtyři hodinky a byla jsem jako rybička. Což se nedá říci o dnečním ránu, kdy jsem se z postele nemohla vyhrabat :D

Už v sobotu odjíždím do Anglie a tak už nadšeně odpočítávám hodiny :D

Dnes jsem si šla na poštu pro Lolitu od Nabokova. Prodávající zapomněla uvést, že je kniha v angličtině(!), ale nakonec jsem ráda, že to není třeba německy nebo čínsky, to už bych opravdu nedala. Aspoň si zlepším znalost jazyka :D
Tílko jsem koupila za drobáky v sekáči. Je zlaté, nějak jsem si tu barvu oblíbila. Parádní na ní je to, že jí nosí málo lidí, takže na mě vždycky počká :D
A prázdniny se blíží.
 Takže jaké máte plány?
Já budu týden či dva v Praze, pak pojedu jako každý rok na Keltskou noc. Někdy v sprnu budu asi stanovat na jižní Moravě. Zbytek času budu trávit na bazéně, s přáteli, nebo šitím :-) A taky budu srazovat!

2 komentáře:

  1. Užij si anglii :)
    To tričko je moc pěkné, určitě Ti bude slušet.
    Já mám na prázdniny stejné plány jako každý rok. Takže žádné. Budu sedět sama doma a když někdy výjmečně nebude moc zima, nebo pršet, tak do bazénu. :D
    Letos k tomu navíc ještě budu doufat že mě někde zaměstnají.

    OdpovědětVymazat
  2. To snad není možné - u nás v sekáči zlaté věci skoro nemívají a to mám tu barvu tak ráda. :D

    OdpovědětVymazat