pátek 8. června 2012

Otravná normálnost

Líbí se mi ten propastný rozdíl mezi mnou a mými vrstevnicemi.
 Poprvé mi to přišlo vtipné, když jsme měli taneční ještě na základce. Každá holka nakupovala jak šílená nové šaty a učila se chodit na podpatcích. Já se koukla do skříně a dlouze přemýšlela, které z mnoha šatů si vyberu. A pak přišel čas na disko-hiphop-moderna lekci. Holky byly nadšené vytáhly své tílečka s mega výstřihem a džíny.
Já neměla nic vhodného.

 "Slušné" tenisky? Nevedu! Mám jedny na tělák, kterým vždycky okopu špice o antuku a pak jedny na kolo, které okamžitě dodřu. Tenisky použiju max na túru a podobně. Do města? Ani náhodou.
Džíny? Moje nohy trpí, jen to vyslovím. Mám jedny, leze mi z nich zadek, i když jsou vysoké, protože se roztáhly. Kalhoty k ničemu, nejradši bych je dala do charity.
Normální trika? Na této části se pracuje, protože mi jako jediné přijdou jako "perspektivní".

 Třeba dnes jsem koupila dvě jednoduché tílka, které se dají hezky kombinovat se sukní.

V pondělí jedu na výlet. Dva dny si budu připadat jak totální sedlák :D
Vždycky se cítím opravdu hloupě a nevýrazně, ale je to jenom nezvyk. Pro ostatní vypadám stejně jako všichni. Nuda. Šeď. Myš.
Zas mi nikdo nezastaví na přechodě. To abych si vyšla dřív!

1 komentář:

  1. To květované tílko je úplně nádherné :)

    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat