středa 6. června 2012

Papírová závislost

Ne, opravdu bych měla přestat kupovat knihy přes internet.
Jednou kvůli tomu zbankrotuji.
Ani nebudu počítat, kolik mě tato záliba stála za poslední měsíc.
Brzo se mi zbortí knihovna a budu mít po srandě :D

Naposledy jsem neodolala a koupila si Královu řeč. Film naprosto zbožňuji a po každé mě dojme. Je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků.

  Knihu jsem zatím nečetla, ale velmi se na ní těším. :-)

Pak jsem se stavila do sekáče a za drobné jsem si koupila kytičkované tričko. Zjistila jsem, že žádné pořádně nevlastním a tak si nemám co vzít na výlet :D

Co se kolem mě děje?
  • experimentuji s vařením. Nechodím na oběd do školní jídelny - nesnáším řady a nerada jím to, co mi nechutná. Ale pak jsem občas o hladu. Asi znáte ten pocit, když hladoví dorazíte domů a jediné, co se doma dá jíst je jídlo pro kočku. Z nouze jsem se naučila uvařit jídlo z minima surovin, ale s maximem chuti. Dneska jsem si udělala mexický guláš a sestře jsem udělala kuskus se zeleninou a sýrem. Vaření je prostě relax a hrozně mě baví.
  • mám za sebou poslední důležitou písemku, aspoň doufám!
  • 5 školních dní zbývá do odjezdu do Anglie
  • 2 školní dny do odjezdu na školní výlet do Mostů u Jablunkova
To se hned líp vstává :-)

1 komentář:

  1. Yes, vaření je fajn, pokud je jídlo chutné :) Kuskus se zeleninou je úžasný, sýr jsem ještě nezkoušela :) Jinak nákup knih chápu, ale já bych volila spíš antikvariáty bez poštovného :)

    OdpovědětVymazat