pondělí 25. června 2012

Šňůrkovo-fazolový bláznivý pobyt

Angličané jsou divní, tvrdila to i naše anglická učitelka.
Nemohu než souhlasit.
Jsou "weird", ale mám je ráda.

 Moc jsem nefotila. Nerada koukám na svět přes objektiv. Dokonce ani nemám sólo fotku z Londýna. Prostě se radši dívám 3D než 2D. Tohle je mé oblíbené Westminster Abbey. (Žádná umělecká fotka, spíš faktická, abych měla, co ukázat rodince)


Nebudu popisovat celý týden, vyberu jen to nejzajímavější :D
  • nesnáším Němce. Na benzině při zastávkách mě vždycky "okradli" jen kvůli tomu, že jsem jim nerozuměla a oni nebyli schopni mluvit anglicky
  •  při první zastávce na anglické půdě jsem si šla koupit do Marks&Spencer svůj oblíbený ananas, jenže mi přeplo na blbý jazyk a začla jsem s pokladním mluvit francouzky. Ptal se mne, zda jsem Francouzka (konečně mi došlo, že jsem špatně "naladěná"), tak jsem mu řekla, že jsem z Česka. "Tak proč mluvíš francouzky? Já jsem z Polska", řekl ne doslova klučina za pokladnou a začal se mnou mluvit polsky. Krize! Jsem ostuda, ale polsky vůbec nerozumím :D Tak jsem jen s úsměvem kývala hlavou XD
  • Angličané jsou šňůrkoví národ - rožínají šňůrkou, splachují šňůrkou i sprchu pouští šňůrkou. Stála jsem první den ve škole obrovskou frontu na záchod. Už jsem opravdu potřebovala, tak jsem vletěla na záchod pro postižené. Chci spláchnout, vidím šňůrku - zatáhnu šňůrku - ALARM. Na škole právě probíhaly zkoušky a najednou houkala kompletně celá. Kvůli mně. Přiběhla paní, tak jsem jí vysvětlila, že to byla nehoda. Za chvíli přiběhl černoch, kterému jsem to taky musela vysvětlit. No, trochu trapas :D, blbé šňůrky.
  • Angličtí muži jsou nesnesitelně krásní!
  • Má účtenka z Primarku (obchodní dům s oblečením) je dlouhá jako cesta přes Německo.
  • Angličané jsou zvyklí jíst jako prasata (a většina žen tam tak vypadá). Většinou jsme hladověli celý den a pak se přejedli na večeři. Také mají zvláštní kombinace typu pizza a fazole, rizoto a klobása.
  • Stratford je nádherné město! Kouzelné. Našla jsem tam i pár charity shopů a hlavně jsem tam utratila hodně peněz v knihkupectví :D
  • Hrad Warwick mě očaroval. Tam by byly tak krásné lolita srazy!
  • V Londýně jsem i přes výslovný zákaz chodila sama, protože jsem měla své plány a neznám nikoho, kdo by dobrovolně vylezl celou Baker street :D (pro neznalé - je to kus a bydlí tam Holmes!)
  • Poprvé jsem byla v čínské restauraci "sněz, co můžeš" a pak jsem se skoro neunesla aneb co se stane, když se člověk po týdnu pořádně nají XD
  • v Londýně jsem zkoušela nádherné lolita šaty, na které jsem dostala 20 liber slevu, protože jsem "nice and cute XD", jenže i tak byly nesnesitelně drahé. Nejlepší ovšem bylo, když se mě prodavač zeptal, zda  jsem vdaná (nosím zlatý prstýnek na levé ruce). Tak jsem mu řekla, že ne a on velmi spokojeně "good for me!"
  • ve čtvrti Soho jsem potkala sraz fanoušků komixů, dost divní kluci :D
  • procházela jsem čtvrtí s látkami (můj bože, kdybych to nemusela 5 hodin tahat v ruce, tak si tam nakoupím na rok dopředu), ale taky jsem natrefila na sexshop-bordel čtvrť XD
  • U Leicester Square je manga shop, pěkný a maličký :-)
  • lidé jsou nevděční a pořád si stěžují, opravdu nepotřebuji dvacetkrát za hodinu slyšet, že je to nebaví, že se jim blbě sedí nebo, že mají hlad. V tomto opravdu platí jednou a dost. Navíc jsem měla dost často pocit, že děcka spíš ocení nákupní centrum než muzeum nebo nějakou historickou památku. Primark byl cool, vše ostatní byla nuda, trapas a podobně. Měla jsem chuť jim vyliskat, ale nakonec jsem jen mlčela, myslela si svoje a vždy, když jsem mohla být sama, jsem sama byla. A bylo mi krásně.

  •  Závěr je jasný "I am antisocial big-headed bitch! :D"

6 komentářů:

  1. pekny clanok:)) sledujem ta!!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. S tou šňůrkou jsi mě vážně rozesmála,ač chápu že to musela být nezáviděníhodná situace..
    A z našeho výletu do Francie přesně vím, o čem mluvíš..u nás zase všichni při jakémkoliv rozchodu udělali "Jdeme jíst" nebo "Jde se do Mekáče"...pokaždé...žádná procházka parkem, fotka s památkou, nasávání atmosféry...někteří pak proseděli věčinu pobytu v mekáči.

    OdpovědětVymazat
  3. Lidi nadávají na památky furt. Dneska to zaujme málokoho. O to větší jsme pro ně mimozemšťani :D
    A s tím přežíráním na večeři, to je pro ně typické. O víkendu se přežírají ještě i ráno :D

    OdpovědětVymazat
  4. Příběh se šňůrkama je dokonalý :D
    A Baker street ti strašně závidím. I když ten byteček samotný nic moc :D
    A souhlasím s Tenshi a všeobecným Mekáčovým nadšením. Chm.

    OdpovědětVymazat
  5. No já osobně jsem z těch, kteří ocení spíš to nákupní centrum :D
    A s tou šňůrkou ti nezávidím :D
    A u toho prodavače jsem se musela smát :D "good for me" :DDD byl aspoň hezký??

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi skvělá, začínám tě sledovat! Bavíš mě :)

    OdpovědětVymazat