pátek 15. června 2012

Výprodej se na nic neptá

Dnes jsem už celý den nervní a pokouší se o mně cestovní horečka. Ušla jsem přes 10km, protože jsem musela jít koupit lázeňské oplatky do vedlejšího města a taky jsem potřebovala dokoupit pár nezbytností.
Myslela jsem, že to zvládnu bez Kinedrilu, ale když jsem si představila 24 hodin v autobuse, tak se mi udělalo blbě z fleku a tak jsem se pro něj radši stavila. Taky jsem si opatřila skládací deštník, protože se už těším na chladné anglické počasí (dneska je venku přímo děsně X_X)
A pak jdu kolem sekáče, kde se vše vyprodává za třicet, protože ho ruší. No, sice nás tam paní skoro zamkla, protože jsme jaksi nerespektovali zavírací dobu, ale když člověk musí, tak musí.

Oversized svetr NEXT, původně 32 liber (WOW)
 Šaty z NEXT, konečně jsem našla to, co jsem hledala. Naprosto vílí kousek :-)
 A u Vietnamců mi slevnili svetr, na který už se dívám měsíce :D Šťastný den!

 Jdu balit. Už teď vidím, že to do toho kufru nemůže nikdy vejít. Hlásí mi "Chyba, překročení kapacity, zkuste to znovu."
 Tak to jdu přeskládat, uvidíme :-)

1 komentář: