pátek 1. června 2012

Začátek konce

Mamka zjistila, že se u nás bude rušit anglický second hand a tak mi při volné chvíli koupila ve slevě šaty a triko. Zbožňuji tyhle překvapení, mamka totiž přesně ví, co mám ráda.

  • květinové šaty s volnými zády - jsou skvělé, vzdušné a roztomilé
  •  triko s maskotem olympiády v Londýně - nejsem sportovní fanda, ale letošní maskoti jsou super! Beru si ho sebou do Anglie pro případ, že bude nějaká akční zábava :-)
  • Knížky - Obraz Doriana Graye z roku 1948 a Nespokojený melancholik. Z obou knih jsem nadšená. Už aby byly prázdniny a já si mohla celou mou zásobu, která se čím dál více zvětšuje přečíst.

Takže zítra fičím do Brna na sraz. Moc se na holky těším. Bude to fajn být konečně mezi normálníma lidma :-) Slibuju outfitový post.


Tak a teď se jdu koukat na NCIS, nějak jsem tomu Gibbsovi propadla. :D

2 komentáře:

  1. Z obou knih bych TAKY byla nadšená a...ty šaty...ty šaty..a ta holá záda těch šatů..možná bych vypadala jako naprostý transvestit,ale co...jsou krásné **

    OdpovědětVymazat
  2. Tie kvietkované šaty sú úžasne *_* A Doriana Graya ti strašne závidím! :D V takom starom vydaní sa zháňa naozaj ťažko...

    OdpovědětVymazat