čtvrtek 14. června 2012

Západní vítr a déšť

 Zítra mě čeká poslední den ve škole.
Už začínám řešit, co nemám do Anglie a zjišťuji, že nemám nic. Tak jsem šla nakupovat. Ehm, když se na to tak koukám, tak jsem to asi docela přehnala :D. 
I když finančně to vyšlo hezky :-)

Placky z Votočvohoz, vyšly mě velice levně a jsem s nimi naprosto spokojená :-)
 Retro triko z F&F, samozřejmě ze secondhandu. Je velmi letní, úplně z něj cítím moře :-)
 Mám ráda oversized trika. Tohle je naprosto mega ultra veliké, ale vypadá krásně. Je z lehkého materiálu, takže se bude hodit, až bude 30 stupňů.
 Šaty z lehkého úpletu, jsou příjemné a mám pocit, že opticky zeštíhlují XD
 Vysněný kabátek, který jsem si vyhrabala v sekáči! Je úžasný, už se těším, až ho vyvětrám v Anglii.
 A pohodlné krajkové boty z Deichmannu. Měla jsem je v bílé, ale nebyla to moc šťastná volba- zažírala se do nich špína. Tyhle snad vydrží déle :D
A venku je pořád pod mrakem a každou chvíli prší. Asi proto, abych nezažila po příjezdu do VB teplotní šok :D

7 komentářů:

  1. Ten kabátek!! Asi jsem se zamilovala!! :) Ty krajkové botičky jsem taky měla v bílé a vydržely krásné jen chvilku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabátek je naprosto dokonalý úlovek! Takové štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá já snad nebudu chodit na tvůj blog, dycky jsem tu zelená závistí, že seženeš takové kousky v sekáči :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ah, Sherlocked!!! Kdo je na VV prodával?? :O
    A ten kabátek je skvělý, i ty botičky. Mou velikost neměli když jsem je chtěla. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodává je uživatelka buttons_dk, za osm kusů jsem platila 100Kč (půlka byla Yuyu), ale slečna má i jiné akce na větší množství placek :-)
      Mně museli boty objednávat :-)

      Vymazat
  5. taky by mě zajímalo, kdo prodával ty placky, kdyby měl ještě nějaké, brala bych je všema 20ti :)) A krásné sekáčové úlovky samozřejmě, u nás je zítra vše za 20,- tak si asi půjdu udělat radost za příjmačky na VŠ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady tahle slečna : http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/7855-buttons-dk

      Vymazat