neděle 29. července 2012

Divní lidé zaútočili na Brno!

Zatím nebyli hlášeni žádní mrtví, jen dva lidé, kterým vypadly oči z důlku a jeden cyklista, který při sledování těchto zjevů spadl do příkopy...
(pokus o bulvární nadpis :D, který je pouze reality-inspired)

 Bylo normální ráno a já jsem si vstala překvapivě brzo. Jen jsem nevěděla, že v televizi dávají reprízu zahájení OH, takže jsem se místo chystání koukala na zahajovací stejnokroje.
Pak jsem se upravila za pět minut a letěla na vlak. Nakonec jsem jela sama, protože mě Facebook nemá rád (a já nemám ráda jeho) a tak mi neposlal zprávu, že je příjezd orgů posunul na dřívější čas. Nevadí, aspoň jsem si popovídala se svým Pádlem (mobilem) a konečně jsem ho donutila dělat, co chci aby dělal.

Dojela jsem na místo.
 Začla akce "Hledáme hodiny". Nechápu, proč mají Brňáci tu hodinovou úchylku. Taky jsem to zažila. Bylo mi řečeno stůj u hodin. Ptala jsem se u jakých a oni mi na to řekli, že mi to bude jasné. Nebylo! U nádru je tolik hodin, všechny podobné. Vrrr! Nakonec jsme ale Ty Hodiny našli a Yuyu předala své věci nějaké slečně a my mohli pokračovat v krasojízdě.

Klukům se líbil náš srazový sexshop, u kterého většinou děláme fotky, ale zdrhli mi moc rychle takže tentokrát nebude žádná reklama na zajímavý obchod.
Pak jsem je konečně trochu postavila do latě a začla fotit "kvalitní" momentky :D, kterých bylo nakonec asi sto.
Zapadli jsme k Vietnamců, kde jsme trochu poděsili lidi a pak zamířili do Vaňkovky. Zjistili jsme, že jsme rozděleni na dva týmy. 4 trpaslíci a 4 vysocí. Samozřejmě malí si pořád stěžovali, že je utlačujeme :D (a my jsme to přitom vůbec nedělali, viďte! XD)
Ve Vaňkovce jsme zjistili, že ani nevíme, proč tam jsme a neustále jsme se zastavovali a tvořili skupinky v nevhodných místech.
 Pak jsme zamířili do NewYorkeru, do sekce spodního prádla, kde se část výpravy včetně mne zapomněla. Při odchodu už začínaly drobné přeslechy, když jsem se s Yuyu bavila o barvách léta, tak se najednou ozvalo "Tetřev? Tetřev?" Nevím, kde se vzalo slovo tetřev, ale aspoň vidíme, jak máme velkou fantazii :D.
Následovalo jídlo, tedy spíš obsazení KFC ženskou částí osazenstva a Mexikánců u pánské části osazenstva. Já jsem samozřejmě držela s pány. Byla jsem opět prase dne, protože jsem ještě nezjistila jak tu zatracenou polévku v chlebu jíst, abych vypadala inteligentně. (Čekám hejta!)
Začli jsme se bavit o svých "studijních předpokladech" (poprsí) a já to detailně zdokumentovala. V tuto chvíli se začal sraz rozjíždět a už to s námi šlo jen s kopce.
Nakonec se jedna půlka stolu tak smála "výtahu", že jsem měla chuť udělat fotku "Elita prezentuje....výýýtáááh!"

Pak jsme zamířili do čajovny, kde nás (jako obvykle) podělali otevírací dobou a tak jsme bloudili Brnem a hledali jistou cukrárnu. Já zatím zdokumentovala i pánské studijní předpoklady (jen zadky v kalhotech, co si o mne myslíte?! XD), aby i dámy mohly ocenit mé fotografické snažení.
V cukrárně jsme si objednali různé super ovocné koktejly. Pánové se inspirovali Yuyu a dali si něco jahodového, já měla citronádu, Kira nealko Mochito, dvě holky měly Sex on the beach a myslím, že jsem zapomněla, co pila Eris XD. Ovšem vše vypadalo opravdu luxusně!
A jak si tam tak sedíme a bavíme se o tom, zda by to Jackovi stálo za to být šlapkou a Yuyu to zkrátila jen "zda by to Jackovi stálo", tak se tam najednou objeví kamarád kluků. Svět je prostě malý a Slovensko je asi tak malé, že se tam všichni znají XD. Kira si ze svého Mochita odnesla lopatu. Poučila jsem ji o tom, že když zakope mrvolu, tak musí minimálně 150cm pod povrchem, aby ji nevyhrabala zvěř, ale vypadalo to, že Kira nikoho nedonutí se potkat se Steavem (revolver), ale že se do své "chlupaté lopaty" zamilovala. Kira nebude "Forever Alone!"

Konečně jsme došli do čajovny a obsadili podium. Na stole se začly objevovat džusy, čaje a hlavně tam přistála šíša s jabkovou příchutí. Není to zrovna "my style", takže jsem byla jediná čistá a koukala na to, jak Jack dělá kroužky a ostatní se o to jen snaží. Yuyu to vzdala a ukázala nám, že byla v minulém životě "dráčikem" a foukala kouř nosem ven. Nálada se stala velmi uvolněnou :D

Kira se (opět!) upravovala a vyndala své kouzelné zrcátko, o němž holky prohlásily, že vás udělá.....Nedopověděly větu, já s Yuyu už jsme byly zvědavé, jak to funguje, tak po tom zrcátku čapnu a zjistím, že mě udělá...ufonem! Bylo to totiž takové to super zvětšovací. S Yuyu jsme byly tak zklamané a tak jsme si založily telepatickou rádiovou stanici, na které jsme se bavily po zbytek srazu. Název kanálu je Staré perverzačky :D
Winnie nás opustila a my pokračovali v krasojízdě.
Pánové nás začli zaučovat do tajů jazyka, ne tedy jejich vlastního, nýbrž slovenského. Zaujalo nás slovo "korytnačka" a začli jsme přemýšlet, proč je zrovna želva korytnačka. Měla jsem na tom být sice s hlavou nejlépe, ale každý to přehodnotil, když jsem řekla "no, tak když želvu vydlábnu, tak mám koryto". Opravdu originální vysvětlení, které zděsí každého milovníka zvířat. Nebojte děti, korytnačky mám ráda :D

Když jsme skončili v čajovně, a že se nám nechtělo, tak jsme se odplazili po hlavní k nádru. Nejdříve jsme odeslaly kluky. S Yuyu jsme "brečely", ale ostatní holky to moc nechápaly, stejně jako to nechápal celý perón. Ještě jsme si poslali pár "zamilovaných" pusinek a kluci odfičeli na slovenskou stranu.
Pak jsme ještě chvíli zevlili (derpili!) na nádraží. Já si koupila už druhé velké pití a kdosi pronesl teorii, že už ví, proč celá kvetu. Protože dobře podlívám!
Já jsem zase prohlásila, že než pojede vlak, tak budu na suchu (,což se ukázalo jako pravda...wuaaa).
Rozloučily jsme se se zbytkem bandy a počkaly si na náš super expres vlak na Bohumín.
Jako nejvyšší a nejprůbojnější jsem se vetřela mezi první lidi, co vstoupili do vlaku a tak jsme měly krásné místečka, i když jsme stejně chcípaly i s otevřeným oknem horkem.
Nejdřív nás opustila Kira a my s Yuyu jsme pokračovaly v osobní debatě o chlapech až do Přerova. Pak mě opustila i Yuyu a já si v klídečku dojela sama až domů.

Po cestě z nádraží mě potkal muž, tak 40-50 let, takový normální chlap a řekl mi, že v tom oblečení vypadám sexy, že mi sluší, a že se mi musí omluvit, že mi celou cestu (šel za mnou) koukal na zadek XD. Uvedl mne trochu do rozpaků, ale byl milej, žádný úchyl, takže to bylo v pohodě.
(Po celém dni jsem nebyla vůbec sexy, byla jsem jak nahnilá kytka XD, ale asi to má rád).

Doma jsem projížděla fotky a musela jsem říct..
 Sme čarovný!

4 komentáře:

  1. Perfektní report, sama bych to nenapsala líp :D
    A ta fotka je fááákt čarovná, asi jako moje zuby :D
    Moje chlupatá lopata je sůpa :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by zajímalo jak došlo k tomu že cyklista spadl do příkopy XD

    OdpovědětVymazat
  3. achjo, mně se po vás tak stejská!!! Teda aspoň po těch, co znám :D Vzpomínám, jaké to bývávalo, když jsem ještě byla v ČR a měla na tyhle srazy čas :D Kdyby se mi tu tak nelíbilo, tak se snad i vrátím :D

    OdpovědětVymazat