středa 25. července 2012

Krajka na modrém podkladu

Už dlouho jsem sestřičce slibovala, že jí vylepším staré džíny. Ustřihla jsem je na kraťasy už na konci školního roku, ale nějak jsem se pořad neměla k dokončení.
Dnes ráno se vzbudím. Prší. Má vyjížďka na kole padla a tak jsem hledala práci na doma.
Vypárala jsem pas u mintové sukně, abych si ji mohla zkrátit na loli délku a nevěděla co dál.

Nakonec jsem se vydala na poštu odeslat balíky a zabloudila jsem i do sekáče.
Měli tam zrovna nějaké megaslevy (můj bože, snad ho neruší). Ozkoušela jsem si všechna světlá saka, ale velikost 38/40 je nesehnatelná. Nakonec jsem si přecejen vybrala béžévé s krajkou (sako uvidíte někdy příště), ale hlavně jsem koupila záclonu.
Obří, krásnou, za hubičku.
A mohla jsem začít tvořit.
Takhle vypadaly kraťasy před zásahem:

 Takto vypadají po zásahu:

Stálo mě to nehty i nervy, ale jsem spokojená. Jsou dokonce hezčí než na fotce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat