pátek 13. července 2012

Lolita v průběhu věků

Kdysi dávno, před dávnými časy, jedna "malá holka" objevila nádherný okraječkovaný svět. V té době jí bylo čerstvých čtrnáct let, měla vlasy až pod zadek a o lolitě věděla jen to, že se jí to velmi líbí.
První šaty, co se jí líbily vypadaly jako pro červenou karkulku a to mírně vyděsilo její maminku. Následovala otázka "kam v tom budeš chodit?" a odpověď "třeba do města".
A tím začla historie nového člověka.
Reiko se stala mou nedílnou součástí, mnou samotnou.

Můj první sraz se konal v listopadu roku 2008. Bylo to jen pár týdnů od zjištění, že existuje lolita. Neměla jsem žádné oblečení, takže jsem to zachraňovala celočerným modelem a platformama ze sekáče. Vypadala jsem strašně a s japonskem to nemělo vůbec nic společného. Ovšem byl to můj první sraz a já na něj ráda doteď, s velkou nostalgií, vzpomínám.

Mé první lolita šaty (,které jsem už s těžkým srdcem prodala,) na sebe nenechaly dlouho čekat. Koupila jsem korzet a dlouhou sukni a udělala z ní jednoduché gothic šaty. Bože, jakou já měla radost! Konečně jsem vypadala jako lolita.

Následoval Olomoucký sraz v dubnu 2009. Už jsem měla další upravenou lolita sukni a ještě jsem nepochopila, že mi podkolenky vůbec nesluší. Ovšem proběhlo první zkracování vlasů a to pod lopatky a já si připadala, že mi to začíná jít :D

Jak jde vidět, tak jsem v mých začátcích moc soudnosti neměla :D.
Opět podkolenky, opět nová upravená sukně (kterou už taky nějaký čas nemám). Je to sice hezky sladěné, ale vypadám moc zle. I když odečtu to, že v červnu 2009 bylo velké vedro.

Bylo 30.7. stejného roku, když se konalo Gothické focení v Olomouci. Byla třicítka ve stínu a my jsme se snažily vypadat na fotkách dobře. Překvapivě, když se odečte to, že se všichni leskli, tak vznikly i povedené fotky. Ovšem nejdůležitější je to, že jsem se na tomto srazu seznámila s Yuyu. Od té doby nám uplynuly skoro 3 roky!

A tak začlo elitaření, neuběhlo ani čtrnáct dní a už jsem pořadala první sraz v mém městě. Další upravená sekáčová sukně, halenka z Gate a rukavičky, které mi mnoho lolitek závidělo. Když se na to po těch letech dívám, tak mi to připadá Alenkovské :D.

Fotka z dalšího mého srazu, někdy na konci roku. Něco jako punk loli. Na tomto sraze vznikl nápad tzv. jump fotek z fontány, který občas oživíme :D

Mé první Vánoce, kdy jsem šla v lolitě mezi příbuzné. Všichni to přežili a já byla nadšená čím dál víc.

Rok 2010 začal dalším srazem v mém městě. Stále jsem měla dost málo oblečení, takže jsem se v outfitech dost opakovala.
Mám také pocit, že jsem se na tomto sraze potkala s Veru!
Mám první pravou lolita věc a to jsou RHS!

Má první lolita sukně byla červená asymetrická z Bodyline. Měla jsem z ní velkou radost, ale časem mi došlo, že je velmi zdobná a není jednoduché jí zapojit do každodenního outfitu. Má už dlouho novou majitelku, která jí snad užívá lépe.
Tento sraz je ale ještě důležitější kvůli tomu, že jsem se zde poprvné viděla s Kirou :-)

Následoval další sraz, který upevnil naši Elitu a já na sobě měla svou první handmade sukni. Bylo srašné vedro a já měla strašně bohatý účes a opravdu jsem si myslela, že se vypařím.

Nechala jsem si udělat tričko s Housem a jako správný fanoušek jsem ho zakomponovala do lolity. Nedopadlo to tak zle, ale s odstupem času musím říci, že ty brýle jsou děsivé!

Haloweenský sraz 2010 byl velmi povedenou akcí, ze které je plno nádherných fotek (díky, Patriku). Snažila jsem se vypadat "aristokratikcy" a poprvé jsem na sobě měla dlouhou sukni.
(Promiň, Yuyu, ale nemohla jsem tomuto snímku odolat :D)

Na zimu jsem si objednala kabát z Bodyline a přečkala jsem v něm až do dalších jarních srazů.
Opět elitaření v mém městě, tentokrát už v roce 2011. Trošku úlet outfit, připadá mi to trochu mori-dolly.

Byla jsem požádána o dělání modelky na akci v Olomouci. V místnosti bylo málo světla, takže všechny fotky zdálky  jsou mázlé nebo neostré.

A pak přišla změna největší - s jarem na mne přišla konečně kuráž se nechat ostříhat. Nejdříve mi to bylo k lolitě divné a napadalo mne, že to ze mne dělá horší lolitu.

Ale myslím, že to bylo spíš naopak. Konečně jsem se přestala strikně držet nějakých pravidel a začala jsem nosit jen to, co mi sluší, i když to není "trů loli"
V roce 2012...

...začala nová éra krátkovlasé, o deset kilo lehčí, a v této době už hnědovlasé Reiko.

12 komentářů:

  1. Nádherný průřez životem :-) Krátké vlasy máš nádherné, to už nikdy neměn, hodí se to k tobě.

    No prostě super, článek se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě ty začátky nebyly až tak hrozné jak tvrdíš, ale je pravdou, že teď jsi to dotáhla k dokonalosti. Ten styl co máš teď je lolita, ale zároveň jsi to ty :)
    I krátké vlasy ti sluší daleko víc, sice jsem si myslela, že nebudou, ale opak je pravdou.
    PS. Tak si přece jen fotku ze srazu, kde jsme se poprvé setkaly, našla :D Achjo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Musím říct, že takové fotky, kdy jedinec srovnává své vnější proměny, mají vždy něco do sebe :). Někdy je asi lepší trochu poodejít od pravidel vyznávajícího stylu a vydat se boční, ale svou cestou :),jak píšeš u předposlední etapy. Já styly, které svou vázány svými pravidly, zrovna v lásce nemám ;). Lolita ti neskutečně sluší, stejně jako nynější vlasy, ale musím říct, že ty polodlouhé byly taky strašně pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  4. Asi budu první, ale krátké vlasy ti vážně nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě to vždycky slušelo. S krátkýma i dlouhýma vlasama.
    Ten červený model si pamatuju i osobně. To byl asi první sraz na kterém jsem byla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je vážně zajímavý článek!

    Proměna je to opravdu veliká a ač teď už nenosíš "lolitu podle pravidel", je to jen dobře. Takto je to zajímavé a originální, ale stále krásné a lolita.

    OdpovědětVymazat
  7. Osobně si myslím, že ten "nepravý" styl ti sluší mnohem víc. Je to elegantnější a podle mě to vypadá lépe a přirozeněji... A krátké vlasy ti sluší moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. to je naprosto úžasné, miluju tyhle "vývojové" články :))
    Pamatuju si na svůj první sraz - tos měla tu modrou kostkovanou sukni a hrozně jsem obdivovala to tvoje zrcátko :D

    OdpovědětVymazat
  9. Na tom prvním sraze jsme se prvně potkaly a já jsem za to ráda. :) Moc dobře udělaný článek, pár vzpomínek i pro mě. XD
    A ať si každý o tvých vlasech říká to dobré nebo špatné, nosíš je na hlavě ty a jen ty víš, jak se v daném účesu cítíš. :)

    OdpovědětVymazat
  10. V dlouhých vlasech bych tě nepoznala :) Krátké ti ale vážně sednou víc!

    OdpovědětVymazat
  11. A mně se víc líbí ty dlouhé zrzavé :) Nejlepší ta gothic fotka.
    Krátký ti sluší taky, ale přijde mi, že v nich vypadáš zbytečně starší...

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný!! Moc se mi tenhle styl líbí, i když už na to nemám věk:-) A krátký vlasy ti sednou mnohem víc, to je pravda:-)
    Zase se tu objevím!!

    OdpovědětVymazat