neděle 8. července 2012

A máte v Česku poušť?

..zeptal se mne užasle jeden angličan. když jsem mu řekla, že je u nás v létě na slunci i přes 40 stupňů.
Poušť nemáme, ale to vedro je k nevydržení X-X.

Vrátila jsem se z Prahy. Byla to parádní dovolená. Hodně jsem nakupovala, ale taky jsem chodila na bazén (plavat kondičně, nikoli blbnout) a lozila jsem po památkách - samozřejmě v tom největším vedru.
Pár postřehů:
  • slyšela jsem mnoho nářečí a způsobů mluvy, ale jen Pražáci mě dokážou rozchechtat "helé, koukéj :D"
  • když je bouřka a vy bydlíte v dřevotřískovém houseboatu, tak to může být parádní vzrůšo
  • červi si udělali z plavoucí mrtvé kachny misku a vypadalo to super nechutně
  • nikdy neběhejte pozpátku na jezdících schodech, pokud máte blbé boty - mám obří modřinu na koleni
  • na Holešovické tržnici funguje velký ukecávací obchod a všechno tam před smlouváním stojí pětistovku XD
  • naproti Smíchovskému nádraží je luxusní cukrárna s brutálně silným kafem
  • nejlepší čínská restaurace je nahoře na Václaváku
  • všude je Bubble tea! :D
Tak a teď už k první várce nových věcí:
  1. Gejša - Tuto knihu jsem četla už dávno a mám ráda i její filmové spracování. Měla jsem s sebou ISIC, takže jsem měla na nákup slevu :D
  2. Sklizeň smrti - Další Holmesiáda, která mi chybí do mé už úctyhodné sbírky. Přečetla jsem ji na cestě z Prahy XD
  3. dva sešity s ovocem - brala jsem je ve stejném obchodu jako Gejšu, jsou velké, mají dobrý papír, prostě ideální pro pokojné přežití školního roku
  4. Pásek z Terranovy - kytičkovaný, levný, na boky 
  5. Korále z Terranovy - levné, určené k rozkuchání na několik částí
  6. Náramek z provazu (nejde moc vidět, horní pravý roh sešitu) - Myslím C&A
PS: Včera jsem měla velkou návštěvnost, způsobenou nejspíš aféru u Protivné Blondýny. Jsem tímhle přístupem (nemožnými články) docela znuděná. Už mě to ani nenaštve....vlastně jsem se spíš smála.

7 komentářů:

  1. Ty ovocné a květinové sešity jsou dokonalá věc. Objevila jsem je na základce, kdy nás nutili dělat okraje do všech sešitů. Tady ty byly jediné co ty okraje už měly a tak šetřily čas u linkování :D
    Já ty články o lolitě moc neřeším. Vím že ne každému se to líbí a nadávat mu za to je blbost. Sice taky nemám ráda hoperskou módu, myslím si že to klukům akorát kazí figuru a stejně o tom žádné články nepíšu, ale ať si dělají co chtějí. To je věc vkusu.

    OdpovědětVymazat
  2. Holmesiáda...? :D
    K Blondýně se ani nehodlám vyjadřovat, takový humbuk kvůli jednomu názoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holmesiádou myslím pokračovatelské knihy od různých autorů navazujících na původní Kánon :-)

      Vymazat
  3. Tak já jsem Pražačka, asi to moc nevnímám, ale nikdy mi nepřišlo, že bychom nějak prodlužovali "e" :D
    Naopak mě naprosto dostává brněnské a ostravské nářečí, máloco jim rozumím a přijde mi celkově hrozně vtipný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš tak nějak protahujete všechno a hodně zpíváte :D Mám blíže k Ostravsku, takže mě kratke zobaki nemohou zaskočit XD

      Vymazat
  4. Gejša a ten kytičkovaný pásek jsou skvělý úlovky. Když čtu tvoje příspěvky, tak jsem vždycky ráda, že nejsem jedinej člověk v tomhle státě, kterej utrácí peníze za knížky :D
    Upřímně by mě zajímalo jak zní zas brněnskej přízvuk ostatním :D
    A blondýnu nemá cenu řešit. Sice mě komentáře typu s tím si chlapa nenajdete nebo když se to nehodí do práce, tak se to nehodí na nic, štvou, ale s tím člověk asi nic neudělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že tyhlety servery (blondýna, módní peklo) nebojují proti nevkusnýmu oblíkání dnešní doby, proti tomu, že nosí všichni stejnou uniformu (džíny, tričko).. Ale proti čemukoli, co vypadá jinak než "office" oblečení :)

      Vymazat