pátek 20. července 2012

Návrat do dob, kdy muži nosili sukně

Kam že to vlastně dneska jedu?
Keltská noc je takový velmi pohodový festival keltské hudby, tance (a medoviny). Letos tam jedu už po páté. Mám ráda tu atmosféru tam, protože je stále celkem komorní (žádná mega akce, kde člověk potkává naprosto neznámé lidi).
Čeká mě samozřejmě stan, spacák, karimatka, takže se už měsíc modlím za snasitelné počasí. Zvláštní, že nepamatuji rok, kdy by na KN nepršelo a nebyla kosa. (Chtělo by to něco obětovat, aby se nějaký keltský bůh udobřil XD)

Minulý rok jsem to vychytala a v Gate jsem si koupila kytičkované gumáky. Pak jsem v nich tancovala pod podiem s ogládovanými metalisty a bylo mi do smíchu, i když počasí bylo strašné :D.
Letos je beru s sebou taky, protože jistota je kulomet.


Na Keltské noci jsem taky zjistila, že je strašná škoda, že chlapi v naší době (vyjma pár stylů a Skotů) nenosí sukně/kilty. Většinou to vypadá opravdu skvěle, protože chlapi mají často nádherné nohy a oni je schovávají v kalhotech! Doufám, že se dožiju doby, kdy bude chlapská sukně normální oblečení. To abych žila hodně dlouho, co? :D

Tak se mějte hezky a pošlete mi na Plumlov sluníčko,
Vaše R.

4 komentáře:

  1. Ty gumáky jsou super:-D Ale teda chlapy v sukních bych asi moc nemusela, spokojím se v klidu s kraťasama..I když...takový policajti nebo hasiči v sukních...:-DD Už vidím tu zásahovku:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Gumáky jsou boží! Letos jsem nějaké scháněla taky a měli tam jen nějaký gepardí vzor, který se mi tak strašně nelíbil že bych to nesnesla ani na zahraně do bahna. XD
    Ty kytkové Ti teda celkem závidím.

    Přeju Ti aby bylo počasí snesitelné a užila sis to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s pánskou sukní! :D
    Na colours of Ostrava bylo skotů několik, hrdě se procházeli ve svých sukýnkách, nožky měli krásné a musím doznat, že pod koltem opravdu nic neměli. aspoň tedy ten jeden co měl tu smůlu a stál na otevřeném prostranství ve velkém větru. Taková skotská Marylin Monroe.

    OdpovědětVymazat
  4. Pánská sukně je pro mě běžné oblečení, chodím v ní všude. Kalhoty, to bude asi dámské oblečení. :-)

    OdpovědětVymazat