úterý 31. července 2012

Novinky z kobky..


...nedivte se názvu, venku je vedro a tak jsem se zabarikádovala uvnitř.
Co je u mne nového?
  • snažím se víc sportovat, kvůli jednomu nepravděpodobnému a bláznivému snu
  • opravdu neutrácím a pokusím se to dodržet
  • jsem strašně pozitivní, tak moc, že to štve okolí
  • jím zdravě (Překonávám se! XD)
  • chtěla bych se účastnit psaní blogu na Votočvohoz. I když si myslím, že mám co nabídnout, konkurence z řad facebookových královen bude velká. Bohužel jde o hlasy ZDE
  •  koukám na NCIS a jen kvůli nové řadě září nevymažu z kalendáře
  • sledování data mě děsí a ničí
  • outfit z posledního srazu musím vyfotit znovu, fotky mi kvůli světlu nevyšly X_X
  • stále nemám bílou látku na šaty! 
  • přemýšlím o prodání dalších lolita věcí, chci si nechat jen jednodušší lehce kombinovatelné kousky
  • koupím si pernamentku na bazén
  • udělám si ještě minnimálně jednu květovanou čelenku
  • prostě žiji sladce.. :D
/obrázek, co mne velmi zaujal při surfování na netu. V zrzkách prostě něco je :-)/

2 komentáře:

  1. Potřebovala bych nakazit, tou velkou pozitivitou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky koukni na můj blog a zapoj se do soutěže SONO(soutěž o nejhezčí oufit) http://vohoz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat