pondělí 16. července 2012

Nový rtěnko - lesk


Ráno, sedm hodin.
V jednom panelovém domě, v pokoji označeném 221B se rozjíždí pátrací akce. Ztratila se nejdůležitější věc.
Nečekejte mobil, mp3ku nebo klíče.
Bez toho všeho dokážu žít. (Někdy mi dokonce měsíc trvá zjistit, že jsem něco z toho ztratila). Ovšem pokud ztratím svou drahou Rimellku, tak to zjistím během dvou hodin, když chci "obnovit nátěr" a ona nikde.
Nahlásila jsem ji jako pohřešovanou, vydala jsem mezinárodní zatykač na zloděje a pak už jen bezmocně seděla na zemi.
Jsem kliďas, ale právě taková maličkost mi dokáže zkazit ráno.
Byla jsem naštvaná a odhodlala se koupit novou.

Došla jsem do drogerie a oko mi padlo na něco moc divného.
V podstatě průhledné rtěnky.

Je to kolekce od Maybelline, colorsensational Popsticks, já jsem si vybrala odstín 080 CHERRY POP.

Od této rtěnky nemůžete očekávat to, co od normálních rtěnek. Její barva je velice svěží, ale není moc výrazná. Spíš dodává tón přirozené barvě rtů, což je na léto více než ideální. Taky konzistence není příliš téžká. 
Navíc se hezky leskne a nelepí, jak už to mají ve zvyku lesky na rty.

Takže rekapitulace:
+ svěží barva
+lesk
+lehká

+/- cena
+/- výdrž

PS: Po dvou dnech jsem Rimellku našla (,oslavila jsem to) a nechala si ji na chladnější počasí. Přecejen se do třicítek nehodí tmavě hnědá rtěnka :-).


4 komentáře:

  1. Tohle zní velice dobře. Asi se po ní někde podívám i když nejsem fanoušek rtěnek. Nedávno jsem se rozhodla dát jim šanci a zjistit jestli je nevezmu na milost.
    Maybelline sice jako značce moc nevěřím, ale nikdy jsem s lesky od nich neměla alergické problémy, takže by to mohlo jít. Mockrát děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. 221B je zpět v rovnováze :D
    ...Asi tu rtěnku zajdu zkontrolovat do drogerie, vypadá to dobře...

    OdpovědětVymazat
  3. na popstick koukám už dlouho, dokonce v Rossmanu byly v akci, akorát už byly přebrané odstíny.. ale taky jí nakonec asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trochu mě odrazuje její cena na to, že je to OBYČEJNÝ prachsprostý balzám na rty (nic jiného fakt nedělá). Myslím, že i tónující Labello (třešeň nebo jahoda) se mu v pohodě vyrovná. Když jsem si tohle "želé" zkoušela včera testerem na ruku, tak 1. vrstva nebyla vůbec vidět, druhá taky ne a nakonec jsem musela VELMI přitlačit, abych viděla alespoň ten lesk a náznak nějaké barvy (a to mám přitom bílou kůži :-D ), takže já rozhodně krotím nadšení všech :))

    OdpovědětVymazat