neděle 22. července 2012

Sehnat chlapa je těžká robota - KN 2O11

Tak mám za sebou nejlepší dva dny prázdnin.
Po návratu prohlašuji, že jsme měli snad nejlepší počasí, co kdy bylo. Jo, pršelo, ale byla jsem celé dny v kraťasech, takže to asi nebylo tak strašné.

Tak a teď vás zasypu svými oblíbenými odrážkami :-)
  • kluci se nám smáli, když jsme náš stan pokryly igelitem. Zelenáči! Jsme staré Keltky a sakra dobře víme, co umí se stanem udělat letní deštík :D Možná si dělali srandu z toho, že "jdeme malovat", ale my měly ve stanu sucho. O stavu jejich stanu bych po dnešní noci pochybovala XD
  • Nikde neuvidíte více odhalených mužů než na KN. Tento rok bych napočítala asi tři přední části a asi deset zadních částí mužského těla :D. 
  • měla jsem nějaké špatné vibrace na levé straně těla. Ráno jsem se probudila odřená s modřinou na koleni. Tak jsem asi náměsíčná, protože nevím, že bych sebou práskla o zem:D Další den jsem se slunila (asi půl hodiny) na dece a pod levou paži mě píchla vosa. Paní vedle mě si myslela, že nadávám jí, když jsem začala vykřikovat "Mrcho jedna, chcípni!"
  • chtěla jsem si sednout na lavičku. Sedla jsem si doprostřed, ale viděla jsem blbě na podium. A tak si po lavičce hopskám na kraj. Najednou se lavka převáží - já letím dolů a všechno ostatní včetně stolu, piva a Mattonky letí nahoru. Překvapivě jsem to ustála a zůstala levitovat nad zemí.
  • tancovala jsem irské tance, tady spíš takovou parodii, které jsme byli schopni pod podiem, za vedení zkušených tanečníků. Užila jsem si to neskutečně. Až budu někde ve velkém městě, tak budu chodit na irské tance. Chci to aspoň zkusit, i když nevidím jako pravděpodobné, že bych dokázala létat jako tanečnice. obdivuju je.
  • Pan Kočko má nejlepší vlasy! :D
  • Pan Kočko a jeho orchestr je taky skvělá kapela, miluji jejich texty. V první první písničce se zpívá o tom, jak je těžké najít muže (líbí se mi část "ten je na chlapy, ten je ženaty") a druhá je taková zemitá.
  • Mladá skupinka kluků Vintage Wine byla opravdu skvělá!
  • Po kempu pobíhal pirát, který měl úplně úžasný kostým a parádní pohyby!
  • každý rok víc a víc přemýšlím o tom, že si ušiju něco dobového
  • Skupina irských tanců Seamróg byla neskutečná, naprosto jsem nechápala. Tancovaly na Fantoma opery a podovné skvělé skladby. (Myslím, že i na The Devil´s Trill, ale možná si to pletu s jinou podobnou skladbou od Mae).
  • miluji trdelníky - obzvlášť mandlový *_*
  • koupila jsem si pár drobností
Už teď se těším na KN 2013 :-)
(Bran- Tros matelots du port de Brest)

Žádné komentáře:

Okomentovat