čtvrtek 26. července 2012

Srpen - měsíc bez nákupů?

Asi bych si stejně jako u knížek měla říct s oblečením dost a vyhlásit srpen měsícem bez nakupování.
Jinak budu potřebovat další skříň (technicky nemožné, mám malý pokoj)
Jenže mám prostě štěstí. Vždycky potkám něco luxusního za málo peněz. A pak už se to kupí. Překvapivě většinu těch věcí vynosím a popřípadě prodám na VV.
Utrácím, ale i vydělávám.
Přidám i jedno moudro "Peníze budou, my nebudem" :D

Dnes jsem koupila v Gate dlouhou průhledou sukni ve slevě. Je skvělá a chci ji už od té doby, co jsem ji tam viděla.

 Sako za 40,- od nás ze sekáče. Mají tam teď megaslevy, tak si zítra půjdu ještě pro záclonu na vylepšování jiného oblečení :D

V Deichmannu jsem slyšela písničku. Zaujala mne. Chtěla jsem si zapamatovat nějaká slova, abych si jí mohla najít.
Pak jsem zjistila, že ji znám.
Bylo to zvláštní...
Byl to Michal Bublé a jeho Haven´t Met You Yet

4 komentáře:

  1. To sako vypadá krásná :), ale myslím, že s tím prohlášením o nenakupování sis to zpečetila a teď budeš potkávat o to víc levnějších a hezčích věcí :D.

    OdpovědětVymazat
  2. no mozno si ten mesiac bez nakupov dam aj ja:D

    OdpovědětVymazat