pondělí 30. července 2012

Trocha stínu na očích...

Víte, že se moc nemaluju, takže ode mne moc kosmetických rad čekat nemůžete. Podle mě je to stejně nuda, ale lidé to očividně čtou. :D
Ale pravda je, že když bych si chtěla něco koupit, tak možná dám na recenzi.
Tak se na to pojďme vrhnout.
Dneska to bude o MAXFACTOR, MAX EFFECT, DIP - IN EYE SHADOW, odstín Party Lime 06.

Koupila jsem si ho hlavně kvůli tomu, že mi moje zelené stíny pošly věkem. Nepoužívala jsem je moc, ale hodlala jsem s tím (hlavně kvůli hráškové sukni) začít.
Původně jsem šla pro linky, ale ty se v takovém světlém provedení neprodávají a tak jsem sáhla po těchto stínech.

+ vydrží na očích i v totálním vedru celý den
+ intenzivní barva
+ žádné nepříjemné pocity těžkosti nebo sypání z víček
+ jednoduché nanášení (žádné hledání ztracených štětečků)
+ praktický tvar

+/- v akci stály 99Kč
+/- nemám představu jak dlouho mohou vydržet, nejsou moc velké, ale zase jimi člověk neplýtvá kvůli šikovnému štětečku

2 komentáře: