neděle 12. srpna 2012

1. den - tvůj současný vztah; jsi-li nezadaný/á, piš o tom, jaké to je být single

Kdo mne zná, tak ví, že jsem jako vítr.
Jsem všude, zároveň nikde, nikdo mne nemůže chytit a nikdo mne nevlastní.
Jsem každého, kdo mne potřebuje a  zároveň nejsem ničí.


Nejsem stavěná na partnerské vztahy.
Mám ráda svůj klid, nerada si nechávám mluvit do života. Jsem jako stíhačka letící kolem aut. Někdy je těžké se mnou držet krok. Proto je pro mne lepší být volná, protože uvězněná do vztahu ztrácím rychlost a to "můj stroj" nese moc těžce.

Věřím, že jednou potkám člověka, který se stane mým kopilotem a pomůže mi vzlétnout ještě výš. Jednou najdu někoho, kdo pochopí moji potřebu velké volnosti, kdo mne někdy nechá být samotnou ve dvou, kdo mne podpoří, když budu padat střemhlav k zemi.
Kdo mi dá hangár, kde se můžu cítit bezpečně a kdo mi pomůže s opravami, když nezvládnu přistání. Kdo mi nadá, když budu létat jako blázen a kdo se se mnou zasměje, když otočím kabinu vzhůru nohama. Kdo mi s klidem v duši přenechá řízení vlastního stroje a zatím se prospí a pak mi to samé oplatí.
Až najdu někoho, kdo mne nebude chtít vlastnit, ale bude mě chtít milovat, tak se zřejmě stanu šťastně zadanou.

Do té doby budu sama létat ve své stíhačce a užívat si nekonečné dálky oblohy, která pro dnešek patří jenom mne...


1 komentář: