sobota 25. srpna 2012

11. den - nastav svůj přehrávač na náhodný výběr a napiš prvních 10 písniček, které přehraje

Nemám přehrávač.
Jediné místo, kde mám písničky je můj mobil, se kterým chodím běhat, takže budiž.....udělám velmi automatický náhodný výběr (budu klikat jak mne napadne) a uvidím, co se mi přehraje.

1. The Phantom Od The Opera - Nightwish

Asi moje nejoblíbenější písnička.
Mám ji spojenou s jedním plesem, kdy jsem měla opravdu pocit, že tento duet "zpívám" (tedy spíš prožívám) s jedním přítomným.
Ovšem nyní je to pro mne běhací song číslo jedna. Má to rytmus a nutí to člověka docela zabrat :D

2. Johanka z Arku

V mobilu mám kompletně celé cédéčko z mého oblíbeného (a prvního muzikálu). Johanka v původním obsazení je prostě sen, škoda, že jsem ji nezažila na vlastní kůži.

3. Planet Hell - Nightwish

 Nightwish znovu. Tarja je prostě bohyně a její zpěv je balzám pro uši. Tuhle písničku taky pouštím při běhu, vždycky nakonci, když už jedu z posledního. Myslím, že vlije energii do žil i tři dny mrtvému :D

4. Contradanza - Vanessa Mae

Při této skladbě mám chuť skákat po pokoji. Je taková krásně svěží. Jen když mi začne hrát při běhu, tak dostanu takový zvláštní "hopsám jako hopík-styl" a vypadám zřejmě dost vtipně :D

5. Don´t Speak - No Doubt

Tu písničku znám dlouho, ale našla jsem si ji až tento rok, kdy mi ji doporučil kamarád. Možná je trochu moc uřvaná, ale asi na ní něco je, když ji nosím při sobě.

6.  21 Guns - Green Day

K té písničce nemám žádný vztah, je se mi prostě líbí. Jako mladší jsem žrala American Idiot a vždycky jsem si to ráda zařvala na plno :D Teď už jsem z toho asi vyrostla XD

7. Somebody That I Used To Know - Gotye

Když jsem tuhle písničku našla řekla jsem si "pecka". Ten nápad klipu je suprový, rytmus jednoduchý, ale příjemný. Začala jsem to mít ráda. A pak jsem se dočetla na Votočvohoz, jak to teď všichni nenávidí, protože je to pořád v rádiu. Heh, aha, já nepoužívám rádio :D Takže ačkoli je tato písnička nyní hitem, tak se to do mého brlohu nedoneslo a já ji mám nadále v mobilu. A mít budu!

8. Rain - Mika

Ten text! Jinak Miku mám moc ráda, protože je jiný. Má skvělou hlasovou průpravu a nechápu jak se dokáže dostat tak zatraceně vysoko. Miluju jeho Grace Kelly ve francouzštině!

9. What I´ve Done - Linkin Park

Linkini mají sílu. Mají skvělé texty. Ideální na poslech v křesle i na běh. Moje moc oblíbená kapela, která se ke mne prý moc nehodí :D

10. My Body is a Cage - Peter Gabriel

Moje oddychová píseň, kterou nyní používám na sklidnění po běhu. Je úžasná, nejvíce citová. Vždycky se u ní zasním....
A včera mě z mého zasnění probudila malinká, tak osmdesátiletá babička, co mne míjela na ulici. Lilo ze mne jak z krávy a sotva jsem šla. Usmála se na mne a pobaveným tónem pronesla "Už máš dost, holčičko?" To jsem teda měla!
Lezla jsem jako by ona byla z nás dvou ta mladší :D

Žádné komentáře:

Okomentovat