neděle 26. srpna 2012

12. den - popiš celý svůj den v heslech

Můj klasický prázdninový den :-)
  • probuzení
  • kafe a snídaně
  • převlečení do sportovního
  • sklep
  • rozčílení se nad rozkopaným sídlištěm
  • objetí celého sídliště na kole
  • jízda na kole 25km/h
  • návrat domů
  • sprcha
  • svačina
  • psaní článku na blog
  • čtení oblíbených blogů
  • kotrola stavu v bance
  • balení balíků
  • odchod na poštu
  • nákup
  • vaření oběda
  • jezení oběda :D
  • Můj přítel Monk a nějaká pochybná kriminálka (občas spánek XD)
  • cvičení
  • tvoření něčeho hezkého
  • vyzvednutí mamky z práce
  • procházka
  • svačina
  • četba knihy
  • internetový život
  • večerní proběhnutí (jen když je solidně)
  • večeře
  • kecání s přáteli, co bydlí daleko
  • hrnek teplého mléka
  • spánek
 Tohle je spíš taková flákárna, mnohdy toho stihnu i třikrát víc. Jsem prostě akční člověk a nečinnost mne zabíjí.

3 komentáře:

  1. tyjo, ty si fakt akční :D kdybych měla aspoň z poloviny tak akční den jak ty tak bude moje mamka určitě ráda a moje tělo taky :D (když sedím celé dny u počítače -.-) jak to děláš že toho tolik stihneš a že se ti třeba do toho běhaní/ježdění na kole chce? XD

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ráno kouknu do zrcadla....a hned se mi chce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosimtě, vypadat jak ty po ránu tak si pískám :D když kouknu na sebe tak bych musela mít trojnásobný režim tvého dne XD

      Vymazat