středa 29. srpna 2012

13. den - kam by ses rád/a podíval/a nebo přestěhoval/a

Jsem z těch lidí, co mají v naší zemi hluboké kořeny, takže nevidím jako pravděpodobné to, že bych nakonec žila někde jinde. Ale i to se může stát. Život je nevyzpytatelný.

Ale míst, kam bych chtěla jet, je mnoho...
..Norsko - byla jsem nakažena mým nejlepším přítelem. Jeho fotky mne natolik uchvátily, že jsem odhodlaná odjet na nějakou poznávačku na sever.
..Island - stejně jako v předešlých řádcích, byla jsem zlákána fotkami a skvělým povídáním o této zemi čarodějnic a skřítků.
...Nový Zéland - nádherná krajina, to je to, co mne láká
..Irsko - ta země je mi velmi blízká, ani nevím proč
...sever Anglie - pořád se motám na jihu okolo Londýna, ale já bych chtěla na sever, někde do poloviční pustiny..
...Bretaň - o Bretani zpívají krásné písně na Keltské noci, člověk lehce propadne pocitu, že se tam musí podívat

Je jasné, že se držím dost v zimě. Jih mne příliš neláká. Mám asi moc horkou krev na to, abych vydržela v klidu vysoké teploty.
Vůbec by mi ale nevadilo se znovu podívat do Bulharska, kde se nám opravdu líbilo na rodinné dovolené.
Také Egypt a Thajsko mne velmi lákají, ale jejich podnebí bych asi přežívala jen stěží.

A všichni asi čekají Japonsko. Ano, ale ne kvůli Tokiu, ani kvůli Harajuku, ale opět kvůli přírodě, zbytek už je jen bonus.
Ale když se nad tím zamyslím.....ten Island mne láká víc.
Možná kvůli té jejich víře v pohádky.
Kde jinde najdete značku "Pozor troll"?

3 komentáře:

  1. Mě momentálně nejvíce láká Pripjať =)

    OdpovědětVymazat
  2. Kruci, značku "Pozor troll" jsem tam teda neviděla, jestli bude nějaké příště, tak se musím dívat líp :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Severské země jsou opravdu krásné. ^^ I mě nadchlo, jak mi jeden kamarád popisoval Island, kde byl asi půl roku (vrátil se loni v prosinci). Fotky, co jsem viděla byly parádní. :)
    A v Japonsku bych se já osobně chtěla podívat do nějakých venkovních lázní (tzv. onsenů), kde bych mohla relaxovat v té báječné vodě a přitom sledovat horu Fuji. ^^
    A u toho Egypta a Thajska to máme stejné - láká, ale to vedro by asi byl šok, přestože zimu taky moc nevyhledávám. XD
    Pro mě je asi ideální počasí polojasno a teplota okolo 18 - 20°C. ^^

    OdpovědětVymazat