pondělí 13. srpna 2012

2. den - kde bys chtěl/a být za deset let

Je 13.8. 2022.
Je brzy ráno, možná až příliš. Zvoní mi budík. V mém bytě je útulno a ze židle na mne kouká moje kočka. Podrbu ji a vydám se do sprchy. Pak se rychle obleču, skočím do auta a vyrazím do práce....
-
Bylo by lehké si naplánovat den za deset let.
Ovšem mě je nyní docela jedno, co tehdy bude.
 Nejdůležitější pro mne bude rozhodnutí za dva roky - kam na vysokou? Podle tohoto rozhodnutí se jednou bude psát moje budoucnost. Začínám cítit tu odpovědnost volby, která nejde vzít bez následků zpět.

Vraťme se zpět k tématu, jak by to vypadalo v mém  ideálním světě v roce 2022?
Ve dvaceti osmi už bych měla být (teoreticky) chvíli po škole. Mou vysněnou prací, kterou v této době dělám je buď přímo u Policie nebo u jejich laborky (to chci studovat).
Mohla bych mít už nějakou dobu přítele, se kterým bych mohla i bydlet. Možná budeme už plánovat rodinu. Pokud se rozhodnu mít děti, chtěla bych je mít nejpozději ve třiceti, abych jednou nevypadala jako babička, místo jako matka.
Chtěla bych cestovat, když to volno dovolí, sportovat, když to zdraví dovolí a dále šít, pokud to čas dovolí, třeba jen pro své děti.
Chtěla bych ušetřit na dovolenou pro svou maminku a vzít ji konečně do Egypta, kam si velmi přeje jet.
Chtěla bych sestře hlídat děti, protože je bude mít určitě dříve, než já sama.
Chtěla bych se oblékat žensky a elegantně a nechat v mém šatníku nepatrné známky lolity.
Chtěla bych konečně umět skvěle tancovat irské tance.

Chtěla bych si užívat života, chránit ostatní před různými parchanty a zločinci, a mít šťastný (třeba i rodinný) život.
Vlastně by mi stačilo, když by se mi splnil aspoň jeden bod z mého růžového seznamu.

3 komentáře:

  1. Počkej, tobě je teprve 18? XD Já měla pořád za to, že je ti mnohem více. XD

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, jsem mladičká, ale hlavu mám starou :D, nejsi první ani poslední koho to šokuje XD

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to blbé ti říkat, ale vždycky jsem si totiž vedle tebe připadala hned o pár let mladší. XDDDD

    OdpovědětVymazat