čtvrtek 16. srpna 2012

5. den - okamžik, kdy si přemýšlel/a o sebevraždě

Dnešní téma se mi zdálo příliš ponuré pro příjemný prázdninový den a moc osobní pro vypisování na veřejnou stránku. Sebevražda je moc děsivé slovo a beznadějný skutek, o kterém tady psát nebudu. O tomto mluvím snad jen s nejbližším přítelem.

Ale když to pojmeme odlehčeně, tak se s tím dá něco dělat.

Máte někdy pocit, že vás chce vaše vlastní tělo chce zabít?
Já docela často:
  • když mi ruka místo zadní brzdy rychle zmáčkne přední
  • když mi při tancování v kuchyni podjede noha a já se rozbiju o topení
  • když si třikrát týdně zkopnu stejný palec na noze
  • když si propíchnu nehet jehlou
  • kdyz si stříknu voňavku do oka
  • když si vyliju vařící polévku do klína
  • když se nevejdu do dveří a narazím do futer
  • když si zakopnu o vlastní nohu
  • když zůstanu trikem viset za kliku
  • když se při vystupování z vlaku "oběsím" na tašce
  • když uklouznu ve vaně
  • když spadnu z kola do příkopy
  • když se praštím o digestoř o hlavy
  • když se přerazím o otevřené dvířka trouby
  • když neotevřu dveře, jen stisknu kliku a "projdu"
  • když scházím kamenitý kopec na podpatcích
  • když se snažím o gymnastiku
  • když se protáhnu a chytnu křeč
  • když se pořežu o papír...
Není den, kdy bych si něco neprovedla a tak moje končetiny věčně zdobí jizvy a modřiny.
Ale ne, mne opravdu doma nebijí.
Jen jsem neopatrná a nešikovná.:D

5 komentářů:

  1. Ach ano, známá disciplína lidí menších než je průměr - visení na klice. NENÁVIDÍM! NENÁVIDÍM! U třičtvrtiny domácích triček mám urvané rukávy, protože kliky mám asi ve výši lokte a vždycky se tam zaháknu. Grr!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak on má také někdo problém s nezbednými klikami? Jak potěšující, že nejsem jediná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že absolvujeme naprosto stejnou škálu nehod, jen s tancováním v kuchyni to mám - překračování psa, co se mi plete pod nohy v kuchyni a následně na to se rozbiju o topení :D

    OdpovědětVymazat
  4. kliky, zakopnutí, voňavka v oku, visení za kliku, křeče při protáhnutí a taky neotevření dveří při tisknutí kliky a následné rozpleštění o ně dobře znám :D

    OdpovědětVymazat
  5. I mě se už mé okolí ptá jestli mě dma netýrají. XD Taky mi ty neustálé drobné nehody lezou krkem. XD
    A u mě to je ještě navíc, že se chci vyhnout kocourovi, ať mu neublížím a díky tomu ublížím sobě. XD
    Příklad: Nesu si oběd do patra do svého pokoje a kocour se mi na schodišti motá pod nohama. :D Vyhýbám se mu a díky tomu si na tácu svrhnu čaj, který mi šikovně opaří ruku, kterou ten těžký tác držím. Takže přidám na rychlosti ať už to můžu položit a ruku si utřít, ale to se mi podaří ťuknout ramenem do futer a když se konečně s čistou rukou vracím do pokoje, kocour je na stole a pojídá mi můj oběd. XDDD

    OdpovědětVymazat