úterý 28. srpna 2012

#5 - Neplýtvej dobrým

Nechala jsem se inspirovat Votočvohoz deníčkem a ze zápisů z minulého roku jsem si nechala zcvaknout v copy-centru tenhle recyklák :D
Jako motiv jsem si zvolila NCIS, protože je to jedna z mých závislostí, která se ještě příliš materiálně neprojevila.


A na přední straně mám pár Gibsových pravidel, abych se na ně mohla vždy podívat, než udělám nějakou vylomeninu :D

 (na obrázku to nejde přečíst, takže to tady máte přepsané)
Rule #5: You don't waste good.
Rule #6: Never say "You're Sorry." It's a sign of weakness. 
Rule #7: Always be specific when you lie.
Rule #9: Never go anywhere without a knife.
Rule #10: Never get personally involved in a case.
Rule #11: When the job is done, walk away.
Rule #12: Never date a co-worker.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Rule #18: It's better to seek forgiveness than ask permission.
Rule #23: Never mess with a Marine's coffee... if you want to live.
Rule #35: Always watch the watchers.
Rule #38: Your case, your lead.
Rule #40: If it seems someone is out to get you, they are.
Rule #45: Clean up the mess that you make.
Rule #51: Sometimes - you're wrong.

 Jinak dnes odjíždím na poslední dovolenou, ale nebojte, byla jsem akční a předepsala články, takže si mé nepřítomnosti (pokud jsem to správně nastavila) ani nevšimnete.
Tak se mějte a užívejte si volna, pokud ho vůbec máte,
R. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat