sobota 18. srpna 2012

6. den - napiš 30 zajímavých informací o sobě

  1. V mé knihovně má své místo 37 knih o Sherlocku Holmesovi
  2. V důsledku nemoci, co mě zničila v květnu, jsem se dala na zdravé jídlo a na sport
  3. Chtěla bych pracovat u Policie a snažím se dostat do požadované kondice
  4. Miluju hezké sešity do školy
  5. Ze sešitu matematiky vždy odervu první stranu a nikdy ho nepodepisuju
  6. Na stole v pokoji mám sbírku předmětů, které mi připomínají mé milované přátele
  7. Vypiju více než čtyři litry vody denně
  8. Akutně potřebuju novou knihovnu s velkým šuplíkem na látky
  9. Nejsem zvyklá se malovat, takže mi i linkdy trvají hodinu
  10. Mám ráda hořké a pálivé
  11. Nikdy nesolím a nepoužívám cukr
  12. Nežvýkám žvýkačky, přijde mi to strašně neestetické
  13. Naučím se cokoli při jízdě vlakem (už víte, co bude Reiko dělat o svaťáku)
  14. Čím jsem starší, tím víc se straním lidí
  15. Brand mě nechává naprosto chladnou, mám radši české švadlenky
  16. Všechno, co musím udělat, si píšu na malé nalepovací papírky a lepím je všude po stole
  17. Jediná pravidla na světě, co uznávám, jsou Gibbsovy pravidla (a zákony ČR)
  18. Jednou za rok prožívám lolita krizi, jen tohle léto mne nepotkala
  19. Miluji tanec, ale nikdy nechodím na diskotéky
  20. Nejradši nakupuji s mou mamkou
  21. Nesnáším vtipy o druhé světové válce a židech
  22. Pokud se dostanu přes hodinu, kdy chodím spát (kolem 10h), tak jsem schopná jet bez problémů all night. Jen jsem pak hodně akční a nesnesitelná.
  23. Pokud spím u někoho, tak spím vždycky na zemi, jsem zvyklá na tvrdou matraci :D
  24. Mobil je pro mne naprosto spotřební záležitostí, nikdy nechci drahý stroj, nesnáším "placky" bez tlačítek
  25. Ovládám parádní techniku balení a na každou akci jezdím s malým zavazadlem (pokud netahám spacák X_X)
  26. Ráda chodím venku po tmě
  27. Mám ty nejvtipnější momentky na světě :D
  28. Ráda nosím vysoké podpatky, ale pak mám přes 185cm
  29. Nosím mamčin zásnubní i snubní prsten
  30. Moji aktuální největší láskou jsou moje běhací boty :D

5 komentářů:

  1. S podpatky máš 185? To je má normální postava já mám s vyššími boty 190 cm :D Taky proto je nenosím, neumím v tom chodit a na svém vlastním maturiťáku jsem se díky nim pěkně vymázla na schodech :D Ale mnoho toho máme společného, taky vypiju kolem 4 litrů vody a všem okolo mě je záhadou, že i když je na týden, nikdy si neberu větší zavazadlo, než kabelu, kterou jsem nosívala do školy,ale sbírku se Sherlockem bych teda chtěla vidět, já mám jen stejný počet tašek a kabel od různých značek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle zajímavosti si vždycky přečtu s nadšením. Cha! Toli materiálu! Sherlock by díky toho o tobě vydedukoval i krevní skupinu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano tvé spaní na zemi :D Aspoň člověk nemusí řešit kam tě uloží :D
    Pfff, žvýkačky jsou totálně boží.
    Taky nejradši nakupuju se svou mamkou, vím, že mi řekne co mi sluší a co ne a je to takový pohodový.
    Po překročení tvé hodiny jsi radioaktivní :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni. Co se jeden z těchle meme nedozví! ^^
    mnohé věci bych do tebe ani neřekla a jiné mi k tobě přímo pasujou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat