pondělí 20. srpna 2012

7. den - tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí

Před mnoha lety jsme měli rodinnou oslavu u tety na chatě. Opékaly se buřty a makrely, pilo se všelijaké barevné pití.
Bylo vedro a atmosféra byla parádní.
Už nevím, jak se do oběhu dostala kniha o znameních zvěrokruhu, ale nakonec skončila u mne s maminkou.

Já v té době byla malá, mohlo mi být tak deset let. Byla jsem tolik jiná než nyní. O tolik naivnější, Dítě.
Měla jsem plno kamarádek a ráda jsem poznávala nové lidi. Měla jsem ráda společnost a špatně jsem nesla samotu. Byla jsem nestálá, nevyrovnaná.
Mamka četla charakteristiku našeho znamení a já se jen šklebila.
Vůbec to na mne nesedělo! Ani slovíčko!
Za to maminku to vystihovalo do posledního puntíčku.

Rok se s rokem sešel.
Vlastně jich od té doby uplynulo několik.
Najednou je z malé holčičky někdo jiný, najednou už na ní sedí to, co bylo kdysi tak cizí.

Jsem přepečlivělá pedantka, která musí mít ve všem systém a nic nenechá náhodě. Stojím nohama pevně na zemi a mé "sny" mi vždycky musí připadat aspoň trochu reálné, abych věřila v jejich splnění. Udržuju pořádek, ale pouze ve své hlavě, okolí mne příliš nezajímá, takže můj pokoj je občas spíš skladištěm než bydlištěm. I to oblékání, bych měla mít "ve hvězdách" napsáno, prý bych měla mít dobrý vkus.
Z lehkovážné princezničky se za ty léta stala zodpovědná dáma, která si je vědoma všech rizik a o každém rozhodnutí přemýšlí déle než je zdrávo.
Kamarádky jsem dávno odepsala, zůstali jen přátelé, i když je jich jen pár. Možná je to i přehnalou kritičností a nároky, které aplikuju jak na sebe, tak na lidi okolo. Dokážu tím lidi naštvat a moc dobře o tom vím.
Ale na svém kritickém oku jsem postavila všechno, co dělám a dělám to nejlépe jak můžu.
Naplno.
 Do posledního dechu.
Jsem prostě panna.

3 komentáře:

  1. Haha, vítej v klubu pedantských Pann :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máš ten pocit, že jen ty dokážeš danou věc udělat nejlépe? Já jo :-)

      Vymazat
  2. Mám dojem, že je daleko lepší, mít pár "VIP" přátel, než celé zástupy. Máš prostě kolem sebe lidi, na které se můžeš spolehnout =)tež to tak mám =D

    OdpovědětVymazat