středa 22. srpna 2012

8. den - chvíle, kdy ses cítil/a nejspokojenější se svým životem

Poslední dobou jsem spokojená stále, protože jsem se naučila neřešit hlouposti a nenechat se rozhodit. Občas se sice přihodí něco, co mi pocuchá nervy, ale už vím, jak se toho napětí rychle zbavit.
Ale aby tento článek nebyl pouze o tom, že jsem nesnesitelná pozitivistka, tak si
 v bodech vzpomenu na pár šťastných chvil...

  • když přijela sestřička z porodnice
  • když jsem šla do první třídy
  • když jsem konečně dokončila základku XD
  • když jsem se dívala z Eiffelovky na Paříž
  • když jsem jedla čínské jídlo na Embankmentu s nejlepším přítelem
  • když jsem sama bloudila po Warwicku
  • když jsem prodala první spodničku
  • když jsem vylezla na střechu domu v centru města a koukala na radnici
  • když jsem ukončila letošní rok ve škole
  • když si mohu dělat, co chci a jsem vlastním pánem
  • když se mi povede vytvořit něco krásného
  • když mohu být s rodinou
  • když se nebe zbarví do růžova
  • když potkám při projíždění na kole laň
  • když voní jarní deštík
  • když se mi dobře běží
  • když padnu do postele naprosto zničená
  • když ráno vstávám jako nový člověk......

Žádné komentáře:

Okomentovat