pondělí 6. srpna 2012

Brno - slev je tam plno

Můj nenakupovací srpen šel hned na jeho začátku do kytek.
V Brně se totiž obchodníci asi zbláznili a ty slevy jsou opravdu šílené. Opravdu moc.
Pokud máte někde blízko C&A, Ann Christine, Terranovu, určitě se tam skočte podívat. Pokud to tam nemáte moc probrané, tak určitě neodejdete s prázdnou :-)

Ale neudělala jsem si jen nakupovací maraton, byla jsem i na Špilberku a Veveří (k Lughnasadu se ještě vrátím) a ušla desítky kilometrů na desíticentimetrovém klínku XD
Taky jsem objevila parádní kombinaci chutí v jednom salátu v Jazz Cafe na Orlí. Je to salát s tuňákem: salát, rajče (já měla na přání okurku XD), cibule, olivy, sýr, tuňák, bylinky. A opravdu luxusně chutná s opečeným toastem. Mňam!

Tak a teď už pointa článku.....novinky v šatníku :D
1. Aktovka z C&A, původní cena kolem 600Kč. Já dokonce kdysi přemýšlela, že si ji koupím za plnou cenu. No ještě, že jsem to neudělala. Teď ji mám těměř za desetinu.

2. Kytičky z Levných knih - já ten obchod miluju! Všude knížky a milion pěkných doplňků. Měli je tam ještě žluté a já blb si nechala zavřít X_X

3. Šáteček s vlaštovkama z Ann Christine - krásná kombinace barev, příjemný materiál :-)

Tak, to by bylo vše k doplňkům, budeme pokračovat knihami, oblečením a mini reportem z Lughnasadu :-)

2 komentáře:

  1. Proč u nás nemají Levné knihy ... ? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je úžasná... Škoda, že ji u nás nemají. :(

    OdpovědětVymazat