úterý 7. srpna 2012

Jeden sen o místu činu

Střední kniha prozrazuje můj sen.
Jen kdyby nebyly tak strašné fyzické přijmačky. Ale i na mojí fyzičce už se pracuje, i když si nemyslím, že mám na to to dotáhnout tak "vysoko". Mám tak strašně náročné sny :D
Když se mne mamka zeptala, zda by mi nevadilo pracovat s mrtvolama, tak jsem jí řekla, že mě mrtví nevytočí, neublíží a akorát trochu víc smrdí, i když to někdy dělají i živí.
Takže proč ne.

Sherlocka nalevo jsem koupila v antikvariátu. Nejdřív jsem nemohla najít tu správnou polici. Mamka ztratila trpělivost a šla čekat ven. Už jsem se sunula ke dveřím s tím, že tam žádného Sherlocka nemají a pak mi to došlo.
Je velmi malá pravděpodobnost že v galakticky velkém antikvariátu neleží jediný Velký detektiv. Pokud jsem ho nenašla, znamená to jen to, že jsem hledala špatně nebo na špatném místě. Jak najít detektivky?
Hledej klasické Christie černobílé přebaly!
Pět sekund a měla jsem celou polici SH! :D
Jenže když už mi chybí jen pět knih (asi z 30), tak je těžké najít ty pravé, takže jsem odešla s jedinou.

Sherlock napravo je z Levných knih. Je česko - anglický a původně jsem ho nechtěla, protože jsem si myslela, že už ho mám v angličtině. Ovšem to nebyla pravda a tak jsem byla ráda, že na mě tenhle výtisk počkal. Umírající detektiv je totiž jedna z mých nejoblíbenějších povídek :-)


No nyní ke mne putuje jedna kriminalistika, jeden Sherlock a jedna učebnice Filosofie. I do školy se člověk musí vybavit.

Žádné komentáře:

Okomentovat