čtvrtek 9. srpna 2012

Káva a knížky? To je moje....

Původně, i když se sraz konal blízko, jsem se na něj neměla dostavit. Ovšem vybuchl mi celý týden, všechny plány šly do kytek a já byla nakonec ráda, že jsem si mohla obléct lolitu (nebo aspoň to, co zní zbylo) a vyrazit za přáteli do Přerova.

  • asi vypadá divně, když si taková klasicky vypadající dáma studuje ve vlaku testové úlohy pro policejní akademii. Paní, co seděly se mnou "nenápadně" pokukovaly a jejich nechápavý obličej hovořil za vše. Asi nevypadám, že bych měla mít zájem o balistiku a daktyloskopii. :D
  • S Yuyu jsem se sešla dřív, prošly jsme si sekáč (ulovila jsem si kytičky za 10,-) a začaly promýšlet náš plán na přednášku na příští AF. Podrobnosti se zatím nedozvíte, s Yuyu začínáme usilovně pracovat na konceptu.
  • V reakci na teoretickou přednášku jsem se rozhodla, že se o lolitě pokusím napsat SOČku - středoškolskou odbornou činnost. Myslím, že po všech zázračných chemických objevech a fyzikálních experimentech budou spodničky a mašle vítanou změnou. No uvidíme, zda to dotáhnu do podoby, kdy se to opravdu bude dát předložit jako odborná práce. (Pokud se do toho ponořím, budu potřebovat vaši velkou spolupráci na dotaznících :-) )
  • Na nádraží jsme se sešly v nečekaně velkém počtu a vyrazili "do neznáma". Ano, to je přesné, protože naši oblíbenou cukrárnu přetvořili k nepoznání a my nevěděli, kam se zašít. Ale Veru nám našla kavárnu, které byla až nad očekávání úžasná. Byl to napůl antikvariát (samozřejmě, že jsem jim tam nechala i peníze za Psa Baskervillského v angličtině XD).
  • Obsluha byla milá až nadšená, ptaly se na styl, dokonce se s námi paní fotila :D (Já, s kafíčkovou sukní od Pet, jsem vypadala jako reklama na kofein XD)
  • V průběhu odpoledne se za námi dokonce stavila paní - host kavárny a pujčila si na zahrádku GLB :D, byla taková velmi rozjařená, že jsme ji prý (i jejím spolupracovníkům) rozšířili obzory :D
  • Hráli jsme Černého Petra v speciálním předělání od Pet. Sbíraly se dvojce stejných šatů. Yuyu byla opět vyhlášena královnou Bodylinu a Veru skončila s "Lace Monsterem - Petrem" v ruce :D
  • Jako jedinou chybičku téhle kavárny vidím to, že mají zatím hodně hubenou nabídku, ale snad jim naše včerejší útrata trochu otevře oči a rozšíří sortiment. Ale stejně už vím, kam se budu zašívat o volných hodinách. Kafe mají výborné! (Plus se mi strašně líbí obrazy, příště se jich zeptám od koho jsou...skoro bych přemýšlela nad koupí  :D, opravdu jsem se do nich zakoukala)
  • Byla jsem focena panem fotografem, takže jsem moc zvědavá, jak vyjdou fotky...v malém to vypadalo slušně (možná se jich dočkáte i zde)
  •  Cestou zpět jsem snědla nektarinku, kterou jsem celý den šetřila :D a pokračovala v tématu "Vybrané kriminalistické taktické metody"
Tomu se říká příjemně strávené odpoledne :-)

2 komentáře:

  1. To zní jako parádní sraz, škoda že jsem tam nebyla :(
    A je fajn že jste narazili na supr kavárnu a milé lidi ^^

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, úplně tě vidím v tom vlaku jak na tebe nevěřícně všichni hledí XD musíš na všechny působit hrozně dospěle a vzdělaně :D každopádně kavárna a sraz úplně super! jsem ráda, že se to tak vydařilo, jen co trochu rozšíří nabídku tak to bude ještě víc fajn :) a ty obrazy by mě taky zajímaly, kdo to kreslil, kde je koupit nebo tak, byly skvělé :)

    OdpovědětVymazat