čtvrtek 2. srpna 2012

Kde je sebeúcta, blogerky?

Kdo mne sleduje ví, že jsem nyní registrovaná ZDE a snažím se dostat mezi Votočvohoz blogerky.
Samozřejmě nejsem sama.
A opět nesouhlasím se způsoby, které holky mají.

Nechápu důvod proč holka, která má bezkonkurenčně nejlepší popis sama sebe, se tak moc podceňuje, že za hlasování pro ni (pokud vyhraje) nabízí šperky z TopShopu. Bože proč? Ta dívka mi byla tak moc sympatická, chtěla jsem jí ten hlas dát jen kvůli přenádhernému popisu...a pak si přečtu tohle. Chuť mě přešla. Upozornila jsem ji na to, že její chování není úplně nejlepší, ale ona argumentovala tím, že si lidi přece nekupuje. Hm, zajímalo by mne procento holek, které klikly bez čtení na její ikonku jen pod vidinou šperků zadarmo. Lidé se dají lehce zlákat.

Mnoho holek o ně bude škemrat všude možně, dokonce i na fórech. Otravné, stejně jako srdíčka.
Jenže jak získat hlasy "legálně"?
Těžko říci.

Já dám odkaz vám a doufám, že vy, co mne rády čtete kliknete, protože víte, že mohu něco nabídnout. Nikoho ale osobně neprosím, bylo by mi to hloupé. Kdo ocení moji práci, kdo mne čte, ten to udělá...nikdo jiný by to asi dělat neměl. Ne z povinnosti, ne kvůli tomu, že jsem to já, ne kvůli tomu, že jim za to slíbím posekání zahrady. (XD)

Kéž by to tak vidělo více votočvohozaček a já vím, že to tak nevidí. Na tom fóru za mnou stála jediná slečna. Všechny ostatní jako hloupé ovce hlasovaly, aniž by je napadlo, že je to jen parádní obchodní strategie. Je to smutné.
Tak smutné, že na votoč - blogu bude nakonec výběr nejlepších podnikatelek, spamerek a holek s nejlepší taktikou.

Osobně bych tam chtěla vidět nejstarší ze soutěžících. Myslím si, že bude mít opravdu co nabídnout  a věřím, že hlasy nezískává spamováním kamarádek.
Navíc kdo má víc zkušeností než právě ona?
Nikdo z nás.

PS: Dnes odjíždím do Brna, sobotu strávím na Veveří na akci zvané Lughnasad (keltské dožínky) a vracím se v neděli. Do té doby to tady bude mrtvé :-)

4 komentáře:

  1. Všechny soutěže, kde pořadí určuje počet hlasů, jsou naprosto nesmyslné.
    Vždy bude procento lidí, kteří byli nějakým způsobem do hlasování "násilně" narváni vyšší.

    Je to jen pěkně vymyšlená skrytá reklama.
    Třikrát hurá pro Votočvohoz.cz!

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem si řekla, že se ani účastnit nebudu, nemám zapotřebí a naumím zlákávat a přemlouvat ostatní. I když by mi to moc bavilo psát. Tobě jsem klikla hned jak jsem tě tam viděla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta holčina pak psala, že to myslela tak, že by za to pak chtěla uspořádat soutěž, což mi nepřijde jako uplácení, ale jako poděkování. Ale tak každej to vidí jinak.
    Btw. stejně se mi nelíbí tento typ soutěže, podle mě by každá dívka měla vytvořit nějaké ukázky a na základě těch ukázek by se hlasovalo, nebo to vyhodnotila porota. Takhle je to strašně naprd, nejde vůbec o schopnosti blogerské, ale o shánění hlasů.

    OdpovědětVymazat
  4. Nesouhlasím s jakoukoli soutěží, kde jde o hlasy. Pamatuji si, kolikrát mě posílali lidé spamy, abych pro ně hlasovala, aniž bych je znala. A lezla mi na nervy ta jejich neskutečná touha vyhrát. Honit se za něčím, k čemu kolikrát vztah ani nemájí, honit se za výhrou. Ale četla jsem si popisky k téhle soutěži a musím říct, že jedna holčina mě vskutku dostala. Tebe jsem tam taktéž zahlédla :). Přeji ti, ať se daří! :) Přeji krásný pobyt v brně :).

    OdpovědětVymazat