středa 8. srpna 2012

Kde rostou houbičky?

..to byla první věc, co mne napadla, když jsem viděla tyto šaty.
Nejdříve jsem se jim zasmála.
Pak jsem se pro ně vrátila.
Zkusila.
Koupila.
Jsou šílené. 
Když je člověk obleče k oranžovým botům na pořádném klínku, tak už vypadá hodně retro.
Je to asi nejbláznivější kousek mého šatníku (a to tam mám lolitu XD).
Už se těším, až je vytáhnu ven. :D


A poněkud usedlejší kousek z Orsay.
I když dá se ovocná sklizeň na overalu považovat za usedlou? :D Asi ne.
Konečně mám pocit, že si overal mohu dovolit a tak jsem o něm neváhala ani minutu. Je to pohodlný kousek. Samozřejmě jití na záchod není úplně bezproblémové, ale pokud je člověk zvyklý se soukat z lolity, tak mu rozepnutí zipu a rozvázání mašle přijde naposto v pohodě :D
Vezmu si ho na Gyaru sraz, kde dělám fotografa. Možná se pokusím i o nějaké líčení, ať nejsem jako pěst na oko mezi naparáděnými a nalokýnkovanými dívkami.


Dnes mířím na menší sraz do Přerova, takže mám trochu napilno :D, můžete (snad) čekat i můj outfit.

4 komentáře:

  1. No sakryš, ty šaty jsou nejlepší kus oděvu ve Všehomíru! Prozradíš, odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou ze sekáče, Brno, ulice od Červeného kostela směr na Mendlák :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, zaskočím tam. I když teda pravděpodobnost, že se v jednom sekáči opakovaně objeví takový klenot, je podobná pravděpodobnosti výskytu vší u dalajlámy.

    OdpovědětVymazat