pátek 10. srpna 2012

Svršky přicházejí, léto uvadá

Včera večer jsem byla běhat. Zmokla jsem jak slepice a musela se jít nahřát do vany. Byla jsem naštvaná. Venku tak skvělé podmínky, já měla za sebou jen dva kilometry a ono musí začít lít jak z konve.
A večer se brzy setmělo.
Dneska jsem byla běhat ráno.
Byla mi zezačátku docela zima.
Léto už to má nejspíš pomalu a jistě za sebou.
A začne podzim. Ach, ano, to bude zase příroda nádherná.
Jak může být tak krásné něco, co umírá?

Zjistila jsem, že jsem nezveřejnila poslední zbytky nákupů z Brna :D
  • Košile z Ann Christine za hubičku - měla jsem ji zakomponovanou do lolita-inspired outfitu. Ano, je průhledná a vůbec mě to neštve :D

  • Krajkové triko v mintové barvě z C&A - ujela nám kvůli němu skoro spojovací šalina na Veveří, musela jsem se pro něj vracet další den :D
  • Svetřík z Terranovy - mám tolik svetříků, ale jakmile začne být chladněji, tak je všechny unosím. Já totiž nevlastním jedinou bundu XD

  • Průhledná košile z Terranovy -  na těhle košilích zbožňuji to, že jsou "profučkové" a člověk v nich neumírá na vedro XD
A jinak si žiju aktivně a zdravě...myslím si, že se brzy proměním v králíka. Tolik zeleniny jsem nesnědla za celý život XD
Kdo bude má Alenka?

Žádné komentáře:

Okomentovat