neděle 19. srpna 2012

Ve znamení pozdního léta

Irituje mne cena květovaných čelenek v obchodě i na internetu. Lidé se asi zbláznili a nabízí tyto ozdoby za přemrštěné částky.
A tak jsem si koupila pár umělých kytek, jeřabin a drátu v Ostravě. Vlastně to skoro vypadalo, že chci koupit celý obchod :D (aspoň slečna u pokladny si mne nechápavě prohlížela)

Vznikly z toho zatím dvě nádherné čelenky (plus prstýnek a naušničky)

Pozdní léto
 Růžový sad
Materiál mám na ještě jednu čelenku s růžičkami, tentokrát růžovými, a pomalu sbírám sušené květiny na podzimně laděný věneček. Už mám i malinkého ptáčka ...

PS: Čelenky vypadají lépe na hlavě, tak je snad vyfotím i s nějakým outfitem do "Daily Reiko", nějak tu rubriku zanedbávám

3 komentáře:

  1. Ten s jeřabinama je super, už se těším až ho uvidím zakomponovaný v nějakém outfitu.
    A ten růžičkový je prostě skvělý.
    O těch cenách mi ani nemluv, mi přijde, že se ti lidi totálně zbláznili.

    OdpovědětVymazat
  2. Kde všichni berou tak pěkné růžičky? Já vídám jen takové polorozpadlé a nic moc vypadající. XD

    OdpovědětVymazat
  3. ten s růžemi je nádherný *-* jsem zvědavá jak zakomponuješ toho ptáčka jak říkáš XD okamžitě se mi totiž vybavila klec, co měl Asagi na hlavě v Torikago goten XD http://1.bp.blogspot.com/-TYHXeCcQNbg/Th2qMbHYdDI/AAAAAAAABXE/nCYRcpw3frw/s1600/asagi02.jpg

    OdpovědětVymazat