neděle 12. srpna 2012

Zábava na třicet dní pro stalkery XD

 U Veni a Pet jsem našla tento dotazníček a ukradla jsem si ho pro sebe. Důvod je jasný. Slíbila jsem pár informací o sobě, ale pořád se nějak nemám k tomu, abych je sepsala. A tak si vezmu tuhle předlohu a hezky vám ji vyplním.
Pokusím se o to, aby vás to bavilo a něco vám to dalo :D.
Která otázka vás nejvíce zajímá? :-)

1. den - tvůj současný vztah; jsi-li nezadaný/á, piš o tom, jaké to je být single
2. den - kde bys chtěl/a být za deset let
3. den - tvůj názor na drogy a alkohol
4. den - tvůj názor na náboženství
5. den - okamžik, kdy si přemýšlel/a o sebevraždě
6. den - napiš 30 zajímavých informací o sobě
7. den - tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí
8. den - chvíle, kdy ses cítil/a nejspokojenější se svým životem
9. den - jaká doufáš, že bude tvá budoucnost
10. den - popiš svou první lásku a první polibek
11. den - nastav svůj přehrávač na náhodný výběr a napiš prvních 10 písniček, které přehraje
12. den - popiš celý svůj den v heslech
13. den - kam by ses rád/a podíval/a nebo přestěhoval/a
14. den - tvá nejranější vzpomínka
15. den - tví oblíbení blogeři
16. den - tvůj názor na mainstreamovou muziku
17. den - tvé úspěchy a neúspěchy za poslední rok
18. den - v co věříš
19. den - kdy jsi nerespektoval/a své rodiče
20. den - jak důležité je podle tebe vzdělání
21. den - jeden z tvých oblíbených pořadů
22. den - jak ses změnil/a za poslední 2 roky
23. den - 5 obrázků známých dívek, které jsou podle tebe atraktivní
24. den - tvůj oblíbený film a o čem je
25. den - někdo, kdo tě fascinuje, a proč
26. den - jaký typ lidí tě přitahuje
27. den - jaký problém jsi měl/a
28. den - něco, co ti schází
29. den - tvé cíle na příštích 30 dní
30. den - tvé úspěchy a neúspěchy za tento měsíc

7 komentářů:

  1. Já osobně jsem zvědavá úplně na všechno, jako správný věrný stalker :D

    OdpovědětVymazat
  2. Každá má něco do sebe. XD Tak sem s tím a nakrm nás hladové stalkery tvé! :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. To je zajímavý dotazník. Některé otázky mi přijdou možná trochu moc osobní, ale ostatní jsou naprosto ženiální! :D Miluju popisování dne/měsíce/roku v heslech :D

    OdpovědětVymazat
  4. *zvědavec* těším se :D možná se do toho taky dám, dobrý dotazník! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se téhle věci účastním. Asi je to teď dost rozšířená věc. Ten dotazník jsem viděla na více místech :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, to se mi líbí a přemýšlím, že se taky zúčastním!

    OdpovědětVymazat
  7. parádička, jsem samosebou zvědavá. A protože jsem díky práci zatížená hlavně na záležitosti duševní, problémy a jejich řešení, zajímá mě nejvíc asi 17, 22 a 27. Ale přečtu si určitě všechny. Doufám, že tě to v půlce nepřestane bavit :)

    OdpovědětVymazat