středa 1. srpna 2012

Zahrádka Reiko

Zbožňuji kytky.
Když kvetou magnólie v nedaleké ulici,
když kluci líbají dívky pod třešní,
když jabloně voní do dáli,
když rozkvetou lány vlčích máků,
když každý zapadlý kout ozdobí sedmikrásky,
když se bojím utrhnout pomněnku...

 Jsem ráda, že jsou kytky tak trendy.
Nezajímám se o to, že to teď nosí každý.
Nepřemýšlím o tom, že by se mi to kvůli tomu přestalo líbit.
 Copak jsem nějaký zatracený pozér?
To oni přestanou kytky po sezóně nosit, já si jich jen teď pár seženu. Dřív než zase začnou býti nedostupné.

Jak vypadá zatím moje sbírečka?
Moje čelenka vlastní výroby: 

 Koupené (první dvě New look, Kik, H&M)
 A nová kytice nádherných květin na čelenky a jiné ozdoby. Už se těším, až je vytvořím :-)

Léto mi přijde tento rok tak nádherné.
Jak mocná je psychika.

Mám ráda léto.
Když se rozvinou růže a zmodrají čekanky,
když se rozvoní posekaná tráva,
když se louky zalijí žlutí pampelišek,
když bodláky rostou do výšky,
když zraje ovoce a já ho můžu jíst....

4 komentáře:

  1. ta čelenka je tak krásná, neskutečně ti ji závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty dvě horní čelenky na druhé fotce ti nehorázně závidím. Hlavně tu světlou *zamilovaný pohled*. Až se jich budeš chtít zbavit (jak nepravděpodobné), mysli na mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju kytky. Prakticky jiné ozdoby do hlavy nemám. :D
    Delší dobu toužím po čelence s malýma kytičkama. Snad ji časem seženu.

    OdpovědětVymazat
  4. K výrobě čelenky z kytek se taky odhodlávám :D :)

    OdpovědětVymazat