sobota 11. srpna 2012

Zásoba kvalitní četby pro Reiko

Říkala jsem, že nebudu kupovat knihy, že?
Zjistila jsem, že bych radši týden nejedla :D
Prostě knihy jsou pro mne nejmilovanější věci (a taky zabírají dost velkou část mého pokoje).

První knihu mám z Votočvohoz, teoretická o knižních detektivech od českého autora.
Druhá je z antikvariátu - kavárny, kde jsme měli ve středu sraz. Měla jsem z ní strašnou radost, protože jsem si ji chtěla koupit už v Anglii, ale už jsem neměla místo v tašce :-)


Třetí knihu jsem koupila také na Votočvohoz (, ze kterého si dělám neustále Votočknihu). Prodala mi ji moc milá slečna, která mi hodně pomohla s mou budoucností (dělá u Policie). Knížka je luxusní, plná obrázků, větší než A4 a je dost tlustá. Jsem z ní prostě nadšená a už se těším, až se do ní začtu.

Poslední je jeden z pěti chybějících Sherlocků v mé sbírce. Strašně jsem si stěžovala na sraze, že ho prostě nemohu sehnat. pak přijdu domů a ještě večer mi Veru posílá odkaz, kde se dal koupit :D Platí totiž, že kdo hledá - nenajde, za to ten, co mu na tom nezáleží najde vždycky. No přiznám se, koupila jsem ještě jednoho, který už je na cestě XD


Jinak se děsím data v kalendáři. Strašně to ubíhá a já za ty prázdniny zase nic nestihnu. A přitom mám celé dny naplánované na minuty, abych ani trochu nemrhala. Je to šílené.
Dnes mi došlo, že jsem udělala blbost, když jsem si zvolila seminář z francouzštiny a doufám, že mi bude dovolené zběhnutí do semináře z chemie. Bude to makačka. A o to mi asi i jde. Nebudu se tam přece chodit pořád nudit ne? :D

Dnes jsem byla v Olomouci a koupila si jen spodní prádlo, které je ovšem luxusní. Po malém obědě jsem si nemohla odpustit malé hřešení v podobě Panna Cotty, kterou naprosto zbožňuju.
Jaký je vás nejoblíbenější zákusek?

2 komentáře:

  1. Ty Stopy Zlocinu vypadaji vazne zajimave.
    Je nejaka sance ze to "bezny obcan" sezene nekde, rekneme, v knihovne?
    ...zakusek?
    PANEBOZEVAFLE. S klidem odreknu cokoladu-marmeladu-naprostocokoliv, ae polozte prede mnou ty nejobycejnejsi vafle a zacnu se krouti jako uhor na panvicce >_<

    OdpovědětVymazat
  2. Votočknihu, dost dobrý název XD udělala sis tam z toho pěknou knihovnu :D chtěla bych někdy vidět tvůj pokoj, nechceš ho třeba nafotit někdy a dát to na blog pro zvědavé stalkery? :D a ta knížka Stopy zločinu vypadá vážně zajímavě oO :)

    OdpovědětVymazat