středa 5. září 2012

16. den - tvůj názor na mainstreamovou muziku

Mainsteam je prý to, co poslouchá většina. Hlavní proud.

Mainstream asi hraje většina rádií.
Hm.
Rádio nikdy neposlouchám :D

Občas se mi stane, že něco objevím a pak mi někdo řekne, že je to známé. To se mi třeba povedlo u Somebody That I Used To Know. Já si myslela, co je to za novinku :D, originální šílenost a ono už to hrálo asi týden ve všech rádiích. To je tak, když člověk žije na Marsu a nesleduje dění na vzdálené Zemi.

Ale obecně nemám ráda diskárny, rap (kromě Eminema), hiphop a tuctucárny. Po dni stráveném nakupováním, kde hrají tyhle hrůzy v každém obchodě, jsem totálně psychicky vyždímaná.
 Nechápu písničky, kde se opakují tři slova do nemožného rytmu a všichni se tváří, že je to super hudba.
Děti, slyšeli jste někdy Bacha?
Ne?
Tak si na mne dejte bacha a pouštějte si ty svoje mainstream kůlovinky do sluchátek, ne na plné pecky ve vlaku či jinde na veřejnosti.
Toť k cizímu mainstreamu v Česku.

Když ale přemýšlím, tak by českým mainstreamem mohly být třeba Chinaski nebo Lucie. Na ty já nedám dopustit, protože jsem na nich vyrostla.
Nikdy nezapomenu, když jsme jezdily autem v závějích a zpívaly na plné pecky "sekec, mazec, blázinec!" nebo lépe "jsem skoro panic, není to lehký".

A to jsem v té době ani nevěděla, co to slovo "panic" znamená.
Ale tu písničku jsem žrala :D


PS: (Jaké "lehké dívky"?  Já si to pamatuju /moc dobře/ s jiným trochu peprnějším výrazem XD)

Žádné komentáře:

Okomentovat