čtvrtek 6. září 2012

17. den - tvé úspěchy a neúspěchy za poslední rok

Začneme neúspěchy, ať to máme za sebou:
  • nepovedený vztah s nevhodným člověkem
  • dlouhá krize s přítelem, kterého mám nadevšechno ráda
  • nepříjemná nemoc
  • neúčast na Animefestu
  • neúčast na srazu v Bratislavě
A úspěchy:
  • druhák zvládnut s čistým štítem (myšlen průměr 1,0)
  • podařilo se mi malinko posunout v šití
  • začala jsem jíst zdravě a hýbat se
  • zase jsem něco málo shodila
  • budu blogovat pro VV (o tom jsem ještě nepsala, ale čekejte na to téma celý článek)
  • oživila jsem tento blog
A to je asi to hlavní, co se za poslední rok událo :-)

2 komentáře:

  1. Těším se na článek o blogování na VV. Docela by mě zajímalo jak to tam bude :)
    A je supa, že píšeš blog - a pravidelně - aspoň mám co číst.
    A přeju ti, aby ti ten zdravý lifestyle vydržel, aspoň někdo má silnou vůli :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty vv jsem vážně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat