neděle 16. září 2012

20. den - jak důležité je podle tebe vzdělání

Pro mne osobně, je vzdělání nejdůležitější věcí, co mám za povinnost.
 I když to tak často nevypadá, beru školu naprosto vážně. Je to "práce", kterou odvádím nejlíp, jak dovedu.
 Ano, netajím se tím, že kdybych mohla, tak si chodím napsat jenom písemky, tím, že usínám v hodinách nebo tím, že místo sezení v klidu plánuju něco úplně jiného. Kecám profesorům do výkladu, vytáčím je k nepříčetnosti a občas jsem vyhozena z hodiny. A stejně nakonec dávám více pozor než lidé, co tam sedí, vypadají, že poslouchají a přitom hledí do blba. Já výklad vnímám, i když to tak nevypadá. Využívám svých ženských schopností na plné obrátky. V jedné hodině stihnu práci za tři hodiny:D, přece nebudu ztrácet čas.
Nikdy ho totiž nemám dost.

Jako gymnazistku mne čeká ještě mnoho let na vysoké. Opravdu mne děsí, že budu končit školu tak pozdě. I moje mladší sestra bude zřejmě vydělávat dřív než já. Je to šílené X_X.
Někdy si říkám, proč nejsem "hloupější". Šla bych na uměleckou střední a pak se těžce protloukala světem a říkala si, že jsem se přecijen měla více učit.
Teď vystuju vysokou a bohužel, nejspíš mne čeká stejné protloukání jako člověka, co má jen specializovanou střední.
Doba je zlá.

1 komentář:

  1. Vzdělání by mělo být nejdůležitější pro každého.. taky se snažím k němu přistupovat s maximálním úsilím. :) Ikdyž občas mě to fakt nebaví.
    I mě čeká vysoká.. teď jsem začala chodit teprve na střední,takže to na "pár" let ještě mám.. :) Ovšem, těším se.

    OdpovědětVymazat